آغاز ششمین مرحله‌ پویش مشق احسان/ اهدای ۳۰۰ هزار بسته نوشت‌افزار به مناطق محروم

به همت بنیاد احسانِ ستاد اجرایی فرمان امام، پویش ملی "مشق احسان"، در سراسر کشور آغاز به کار کرد.

صبح امروز (سه شنبه ٢٨ شهریورماه) در مراسمی با حضور معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام، مدیرعامل بنیاد احسان و جمعی از مدیران ارشد ستاد اجرایی ششمین مرحله‌ پویش مشق احسان با هدف توزیع لوازم‌تحریر و نوشت‌افزار در مناطق کم‌برخوردار در کشور اجرایی شد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در حاشیه این مراسم اظهار کرد: عدالت آموزشی و بهره‌مندی تمام دانش‌آموزان از سهم مناسب برای تحصیل در همه نقاط کشور بسیار مورد توجه مجموعه ستاد اجرایی است..

علی عسگری افزود: امسال در پویش ملی مشق احسان تعداد ۳۰۰ هزار بسته لوازم تحریر با مشارکت بیش از ۳۰۰۰ گروه مردمی و جهادی، مساجد و با همکاری وزارت آموزش‌وپرورش بین دانش‌آموزان در مناطق کم‌برخوردار کشور توزیع میشود.

وی با بیان اینکه این بسته‌ها شامل کیف، دفتر، مداد، خودکار، پاک کن، تراش، مداد رنگی، جامدادی، خط‌ کش و ... به ارزش ریالی هر بسته حدود ۴۰۰ هزار تومان است، افزود: تمام اقلام اهدا شده از تولیدکنندگان ایرانی خریداری شده است که زنان سرپرست خانوار مناطق محروم نیز در تولید این اقلام سهم عمده‌ای دارند.

عسگری ادامه داد: در مجموع ۱۲۰ میلیارد تومان برای اجرای این مرحله از پویش مشق احسان هزینه شده است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام تصریح کرد: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام تاکنون یک میلیون و ۸۰۰ هزار بسته لوازم‌تحریر در سراسر کشور توزیع کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر 6730

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =