۵۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر میان دانش‌‎آموزان نیازمند لرستان توزیع می‌‏شود

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در لرستان از توزیع ۵۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند در قالب «رزمایش مشق احسان» در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در لرستان، مجید طائف، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در لرستان امروز، ۲۸ شهریورماه در یک گفت‌وگوی خبری از برگزاری رزمایش «مشق احسان» به همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در لرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه مهرماه هر سال رزمایش مشق احسان اجرا می‌شود که شامل تأمین لوازم‌التحریر و ملزومات ضروری دانش‌آموزان است، افزود: در ستاد مرکزی امسال ۵۵۰۰ سهمیه به لرستان اختصاص یافته که در حال شناسایی دانش‌آموزان بی‌بضاعت و کم‌بضاعت با کمک آموزش و پرورش هستیم و طوری برنامه‌ریزی شده که قبل از مهرماه و بازگشایی مدارس پک‌های تهیه شده به دست دانش‌آموزان برسد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) لرستان با اشاره به اینکه ۱۱ خانه احسان در لرستان فعالیت دارند که عمده کار آنها ارائه خدمات در محلات حاشیه‌نشین است، اظهار کرد: یک خانه احسان در کوهدشت، دو مورد در بروجرد، یکی در دورود، یکی در الیگودرز و شش خانه در خرم‌آباد داریم که فعالیت می‌کنند.

طائف گفت: فلسفه کار خانه‌های احسان تقسیم کار بین دستگاه‌های اجرایی مانند کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر و ستاد اجرایی فرمان امام است.

کد خبر 6749

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =