برنامه های استانی بنیاد ۱۵ خرداد - بسته خبری تابستان ۱۴۰۲

بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در تابستان 1402 برنامه های متنوعی را در سراسر کشور اجرا کرده است.

سه قلوهای تازه متولد شده بجنوردی زیر چتر حمایتی بنیاد 15 خرداد

سه قلوی‌های تازه متولد شده استان، زیر چتر حمایت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) قرار گرفتند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خراسان شمالی گفت: پویش «لبخند مادری» با هدف تشویق به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های دارای بیش از سه فرزند از سال گذشته در این استان آغاز شده است و در مرحله نخست اجرای این طرح ۳۰ بسته شامل ۴۰ قلم مورد نیاز مادر و کودک از جمله انواع پوشاک، حوله، تب سنج، پتو و لوازم بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند دارای بیش از سه فرزند در بجنورد توزیع شد.

محمدنبی شکیبایی افزود: تمامی اقلام این بسته‌ها، اجناس باکیفیت ایرانی هستند و با این اقدام از اشتغال‌آفرینی و رونق گرفتن چرخه تولید نیز حمایت می‌شود.

حمایت بنیاد 15 خرداد از سه‌قلوهای ازنایی

یازدهمین خانواده لرستانی در شهرستان ازنا که به تازگی صاحب فرزندان سه‌قلو شده‌اند از هدایای حمایتی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان در قالب پویش «لبخند مادری» بهره‌مند شدند.

در پویش ملی «لبخند مادری» که از سال گذشته به طور رسمی در سراسر کشور آغاز شده است به زوج‌هایی که در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ فرزند سوم‌شان به دنیا آمده؛ با تعیین سطح برخورداری یک بسته لبخند مادری اهدا می‌شود.

برگزاری پویش ملی لبخند مادری بنیاد ۱۵خرداد در روستای گِرَهوِن منطقه بشاگرد

بسته های لبخند مادری به مادران باردار و شیرده هرمزگانی اهدا شد.

با حضور دکتر انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، بسته‌های لبخند مادری به تعدادی از مادران باردار و شیرده روستای گِرَهوِن در بخش گافر و پارامون بشاگرد هرمزگان اهدا شد.

گفتنی است، بسته‌های لبخند مادری به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای تجلیل از مقام مادری و ارج نهادن به خدمات و زحمات مادران در تربیت نسل و نقش آنان در حراست از خانواده تهیه شده است.

روستای گرَهوِن در فاصله‌ حدودی ۷۲ کیلومتری شهر سردشت در استان هرمزگان قرار گرفته و مسیر دسترسی به آن بسیار صعب العبور است‌.

برگزاری پویش لبخند مادری در شهرستان آوج

آیین تجلیل از مادران دارای ۵ فرزند به بالا همزمان با برگزاری جشن غدیر با حضور صدها نفر از مردم شریف آوج، امام جمعه، فرماندار و معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان قزوین و سایر مسئولین شهرستانی ، برگزار شد.

در این مراسم به ۳۰ نفر از مادران دارای ۵ فرزند با اهدای بسته های لبخند مادری تجلیل شدند.

تجلیل از خانواده های دارای فرزند سوم به بعد در کهگیلویه و بویراحمد

در شورای اجتماعی ستاد اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد از سه خانواده دارای فرزند سوم به بعد تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد؛ در جلسه شورای اجتماعی ستاد با محوریت موضوع جمعیت، ضمن بررسی وضعیت جمعیت استان و برنامه های حمایتی ستاد اجرایی از موضوع جوانی جمعیت و فرزند آوری از سه خانواده که صاحب فرزند سوم به بعد شدند تجلیل شد.

حمایت بنیاد 15 خرداد از سه قلوها در بندرعباس

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هرمزگان گفت: بنیاد ۱۵ خرداد وابسته به ستاد اجرایی از خانواده هایی که دارای فرزند سه قلو و بیشتر می شوند حمایت می کند.

منوچهر دانشمند در دیدار با خانواده ای که اخیرا صاحب فرزند سه قلو شده اند افزود: تامین پوشک ۶ ماه نوزادان، تهیه بسته سیسمونی لبخند مادری به ازای هر نوزاد و هدیه نقدی به مادر از اقدامات بنیاد 15 خرداد در حمایت از جوانی جمعیت می باشد.

رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در استان البرز برگزار شد

همایش جایزه ملی جوانی جمعیت در استان البرز برگزار و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به همت فعالیت های بنیاد ۱۵ خرداد به عنوان یکی از دستگاه های برتر در حوزه جوانی جمعیت معرفی شد.

در این رویداد سه خانواده دارای فرزند سه قلو در این همایش حضور داشتند که بسته ویژه حمایتی بنیاد ۱۵ خرداد شامل سه کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی، سه بسته لبخند مادری و تأمین پوشک نوزادان تا 6 ماه را دریافت نمودند.

اجرای طرح غربالگری بینایی کودکان در چهارمحال و بختیاری

طی تفاهم بین بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و سازمان بهزیستی برای دومین سال پیاپی طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال آغاز شد.

گفتنی است طی سال گذشته در استان چهارمحال و بختیاری مجموعاً ۵۶ هزار نفر مورد سنجش قرار گرفتند که از این افراد ۲۳۹۰ نفر به پزشک متخصص ارجاع داده شدند و در نهایت ۱۲۷ نفر جهت تهیه عینک معرفی گردیدند و کمک هزینه خرید عینک توسط بنیاد 15 خرداد به این افراد پرداخت شد.

اجرای پویش لبخند مادری در چهارمحال و بختیاری

پویش‌ ملی لبخند مادری ۲ به‌ همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

بنابراین گزارش، در دومین مرحله از پویش لبخند مادری، ۱۰۰ بسته شامل ۴۰ قلم لوازم ضروری نوزاد به ارزش پنج میلیارد ریال در بین خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدِ آن‌ها به تازگی به دنیا آمده است، اهدا خواهد شد.

برنامه های استانی بنیاد ۱۵ خرداد - بسته خبری تابستان ۱۴۰۲

اهدا بسته های لبخند مادری به 4 خانواده دارای فرزند 3 قلو در هرمزگان

بسته اهدایی بنیاد 15 خرداد در طرح جوانی جمعیت به خانواده های دارای فرزند سه قلو هرمزگان تحویل شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از هرمزگان، با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان و منوچهر دانشمند مدیرکل ستاد اجرایی بسته های هدیه بنیاد 15 خرداد در طرح جوانی جمعیت به خانواده های دارای فرزند سه قلو در هرمزگان تحویل گردید.

بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به خانواده های دارای فرزند سه قلو و بالاتر هدایایی شامل بسته لبخند مادری(سیسمونی)، تأمین شش ماه پوشک نوزادان و کارت هدیه به مبلغ 3 میلیون تومان به مادر اهدا می کند.

هدیه رهبر انقلاب به دست سه قلوهای بویراحمدی رسید

مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد با خانواده سه قلوی منطقه دشتروم دیدار کردند.

شهرام مهدوی مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد و شایان نادری مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان با همراهی جمعی از مسوولان از خانواده ای که در منصور آباد دشتروم اخیرا صاحب فرزند سه قلو شده اند دیدار و هدایای مقام معظم رهبری را که از طریق بنیاد ۱۵ خرداد اهداء و ارسال شده بود، تقدیم پدر و مادر این سه قلو کردند.

در این دیدار صمیمی که باعث خوشحالی خانواده و بستگان‌ وی شده بود، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) نیز در این دیدار ارزش بسته های اهدایی را بالغ بر ۳۳ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: ستاد اجرایی از سه قلوها و فرزند سوم به بعد به طور جد حمایت می‌کند و بسته امروز هم هدیه مقام معظم رهبری است که از طریق بنیاد ۱۵ خرداد تهیه شده و ما برای شما و فرزندان‌تان آرزوی سلامتی داریم.

حمایت از دهمین خانواده دارای فرزند سه قلو در استان البرز

دهمین خانواده دارای فرزند سه قلو در استان البرز از حمایت های بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بهره مند شد.

به گزارش واحد خبر و رسانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان البرز و غرب استان تهران، سید مهدی میرغفاری مدیرکل ستاد در البرز و غرب استان تهران در توضیح این پویش گفت‌: بنیاد ۱۵ خرداد به عنوان یک نهاد پیشگام در راستای موضوع مهم حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ایفای نقش می کند.

برگزاری مراسم لبخند مادری در استان گلستان

به همت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام، پویش ملی لبخند مادری در استان گلستان اجرا شد.

در این مراسم ۷۲ بسته لبخند مادری و ۱۴۶۰ بسته پوشک به مادرانی که فرزندان ۳ قلو و بیشتر به دنیا آورده اند در شهرستان آزادشهر اهداء شد.

آغاز مرحله جدید توزیع بسته های لبخند مادری در استان سیستان و بلوچستان

مرحله جدید توزیع بسته های لبخند مادری در استان سیستان و بلوچستان توسط بنیاد 15خرداد ستاد اجرایی فرمان امام و در راستای حمایت از جوانی جمعیت آغاز شد.

۷۵ بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی توزیع شد

موسوی از توزیع ۷۵ بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) خبر داد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خراسان جنوبی- در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: پویش ملی لبخند مادری بنیاد ۱۵ خرداد با هدف تشویق به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های دارای چهار فرزند به بالا که از سال گذشته آغاز شده و در دستور کار است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خراسان جنوبی همچنین گفت: در این مرحله 75 بسته لبخند مادری به همت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری نهاد رهبری دانشگاه‌ بیرجند و گروه‌های جهادی همکار با ستاد در سطح شهرستان های استان و مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار توزیع می شود که ارزش مجموع بسته‌ها بیش از 375 میلیون تومان است.

موسوی در پایان خاطرنشان کرد: از سال گذشته تاکنون بیش از 100بسته لبخند مادری در استان و مناطق هدف توزیع شده است.

حمایت بنیاد 15 خرداد از 14 خانواده دارای فرزند سه قلو در استان البرز

۱۴ خانواده دارای فرزند سه قلو در استان البرز از بسته های حمایتی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بهره مند شدند. به گزارش واحد خبر و رسانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان البرز و غرب استان تهران ، در مراسمی با حضور ۳ خانواده دارای فرزند ۳ قلو در جلسه قرارگاه اجتماعی ستاد، بسته های حمایتی بنیاد ۱۵ خرداد به ایشان اهداء گردید.

بسته حمایتی بنیاد ۱۵ خرداد برای خانواده های دارای فرزند سه قلو و بیشتر شامل بسته های لبخند مادری به تعداد فرزندان، تأمین پوشک فرزندان تا ۷ ماه و تقدیم کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی به تعداد نوزادان می باشد که ارزش ریالی جمعی این بسته حمایتی برای هر خانواده ۳ قلو ۳۳ میلیون تومان می باشد.

شایان ذکر است با این سه خانواده تعداد خانواده های دارای فرزند ۳ قلو در استان البرز که از بسته حمایتی بنیاد ۱۵خرداد بهره مند شدند به ۱۴ خانواده رسید.

کد خبر 6793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =