غرفه حامی یابی و جمع آوری کمک های مردمی برای دانش آموزان نیازمند اردبیل

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اردبیل در بازدید از غرفه های حامی یابی و جمع آوری کمک های مردمی«مشق احسان» این ستاد از حضور همیشه در صحنه مردم بزرگ اردبیل در راستای کمک به نیازمندان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اردبیل «مهرداد فتحی ستوده » معاون اجتماعی ستاد اجرای فرمام امام (ره) اردبیل در باز دید از غرفه های حامی یابی و جمع آوری کمک های مردمی «مشق احسان» اکه با همکاری گروه های جهادی همکار این ستاد برگزار شد از مشارکت و حضور مردم نیک اندیش اردبیل در راستای کمک به نیازمندان خبرداد.

فتحی ستوده با اشاره به این که امسال پنج هزار دانش آموز نیازمند استان زیر چتر حمایتی پویش «مشق احسان» قرار می گیرندافزود:هدف بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام 0ره)کمک به دانش آموزان کم برخوردار واقع در روستا ها و شهرستانهای حاشیه استان بوده که در اجرای این طرح بیشترین سهم این پویش حمایتی به دانش آموزان نیازمند روستاها و شهرها و شهرستانهای دور از مرکز استان تعلق گرفت.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با اشاره به اینکه بیش از 100 گروه جهادی همکار در پویش «مشق احسان1402» با این معاونت همکاری کردند به نقش تاثیر گذار گروه های جهادی ، گروه های مردمی فعال،سارمانهای مردم نهاد وخیریه ها در انعکاس روحیه انفاق و نیکوکاری در جامعه تاکید کرد .

فتحی ستوده پک تحصیلی ارائه شده به دانش آموزان نیازمندرا شامل (کیف،دفتر 3 عدد،ست خط کش، خودکار در سه رنگ مشکی قرمز و آبی ،مداد مشکی و قرمز،مداد رنگی 12تایی،پاک کن ،مداد تراش و جامدادی ) اشاره و ارزش ریالی این پک تحصیلی را نزدیک به پنج میلیون ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 6798

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =