پنج هزار دانش آموز نیازمند اردبیل در پویش«مشق احسان» حمایت تحصیلی شدند

مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام (ره) در مراسم برگزاری پنجمین پویش« مشق احسان » در اردبیل از مورد حمایت قرار گرفتن پنج هزار دانش آموز نیازمند اردبیلی از بسته های حمایت تحصیلی این پویش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اردبیل ، « مهدی افتخاری» مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اردبیل در مراسم برگزاری پنجمین پویش حمایتی «مشق احسان » در سالن اجتماعات « سماء»  در جمع مسئولان استانی گروه های جهادی و گروه های هدف این ستاد از زیر چتر حمایت تحصیلی قرار گرفتن  پنج هزار دانش آموز نیازمند  اردبیلی در پویش «مشق احسان» خبر داد.

افتخاری افزود: این بسته های حمایتی تحصیلی شامل (کیف ، دفتر ، ست خط کش، جامدادی، مداد رنگی، خودکار ، پاک کن و تراش ) بوده که ارزش ریالی آن چهار صد هزار تومان می باشد.

مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام (ره) اردبیل به مشارکت و همکاری 100 گروه جهادی ،گروه مردمی فعال ، خیریه و مراکز نیکوکاری در اجرای پنجمین پویش «مشق احسان» اردبیل اشاره و از جهادگران فعال در این خصوص نیز قدرد دانی کرد.

افتخاری افزود: طرح قرارگاه آموزشی نیز از اواسط سال گذشته آغاز شده و در این طرح بیش از یک‌هزار و ۶۰۰ دانش آموز که پشت کنکور بودند، بسته‌های آموزشی هر کدام به ارزش ۱۰ میلیون تومان را دریافت کردند.

افتخاری به برنامه های معاونت اجتماعی این ستاددر خصوص تواتنمد سازی  آموزش دانش آموزان بازمانده از تحصیل اشاره کرد و گفت در این خصوص رایزنی ها و تفاهم نامه های لازم با آموزش و پرورش اردبیل صورت گرفته و در این راستا ۲۰۰ میلیون تومان منابع پیش‌بینی شده و در کنار آن در سه مدرسه طرح مهارت با پیش‌بینی هزینه ۴۰۰ میلیون تومانی در مرحله اجرا است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: حمایت از مدارس خاص را در قالب طرح قرارگاه عدالت آموزشی در خصوص تقویت دروس در مدارس مناطق محروم استان هدف‌گذاری شده تا دانش‌آموزان پایه دوازدهم و در آستانه کنکور بتوانند از این ظرفیت علمی استفاده کنند.

افتخاری در ادامه سخنان خود یادآور شد: سه هزار برگ جزوه آموزشی نیز در بین دانش‌آموزان توزیع شده و کمک به چاپ نمونه سوالات آموزشی نیز با همکاری آموزش و پرورش به انجام رسیده است.

مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام (ره) در اردبیل گفت: بنیاد احسان ستاد اجرایی حضرت امام (ره) تلاش می‌کند تا در قالب این طرح‌ها حمایت‌های همه‌جانبه را از دانش‌آموزان به ویژه مناطق محروم و روستایی انجام دهد.

انتهای پیام/

کد خبر 6813

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =