مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام در ساخت ۵۰ هزار مسکن ارزان قیمت برای محرومان کشور

رئیس هیئت مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی فرمان امام از ساخت ۵۰ هزار مسکن ارزان‌قیمت در قالب طرح ملی مسکن برای محرومان خبر داد.

علی‌اکبر محرابیان رئیس هیئت مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی فرمان امام در همایش "طرح اقدام ملی مسکن" که صبح امروز در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام در راستای اجرای سیاست محرومیت‌زدایی در کشور در طرح ملی مسکن مشارکت میکند گفت: ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی در قالب این طرح با قیمت زمین نزدیک به صفر برای محرومان در دستور کار است که تاکنون برای ۱۵۱۰۰ واحد توسط ستاد اجرایی فرمان امام و وزارت مسکن، زمین تأمین شده است.

وی افزود: در این زمینه برای تأمین تسهیلات با بانک مسکن قرارداد امضا شده و با کارگروه مشترک وزارت راه و شهرسازی جلساتی برگزار شده است.

محرابیان تأکید کرد:‌ تاکنون زمین ۸۶۰۰ واحد مسکونی را وزارت راه و شهرسازی تأمین کرده و تا مرحله معرفی قراردادهای اجاره ۹۹ ساله پیش رفته و ستاد اجرایی فرمان امام نیز برای ۶۵۰۰ واحد زمین با قیمت نزدیک به صفر را تأمین نموده است.

وی ادامه داد: پس از پایان ساخت این واحدها، بهای تمام شده با ۳ سال تنفس طی ۳۶ ماه به صورت اقساط پلکانی بدون یک ریال سود دریافت میشود.

کد خبر 685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =