توسعه اقتصاد روستایی باهمکاری بنیاد برکت و شورای عالی استان‌ها

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: شورای عالی استان‌ها و بنیاد برکت خواستگاه مردمی دارند و این دو نهاد می توانند با همکاری یکدیگر زمینه توسعه اقتصاد روستایی را فراهم کنند.

محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت دب بیست و یکمین اجلاس شورای عالی استان‌ها و طی نشست هم‌اندیشی با اعضای این شورا، اظهار کرد: مجموعه شوراها و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد برکت در ارتباط با مردم مشترک هستند و هر دو وظیفه مردمی سازی را بر عهده دارند و عمده فعالیت هر دو نهاد در مناطق محروم و روستاها و شهرهای محروم است.

مدیرعامل بنیاد برکت ادامه داد: در حوزه‌های اشتغال زایی الگوهای متفاوتی را بررسی کردیم و به مدل‌هایی رسیدیم که چگونه کشور و مردم را توانمند کنیم 

ترکمانه جریان سازی و الگو سازی را اصلی‌ترین مأموریت بنیاد برکت دانست و گفت: وظیفه اصلی ما این است که به دور از بروکراسی‌های اداری، ایجاد الگوسازی کنیم، اکنون، اطلس محرومیت کشور و نقشه ورود به مناطق را ترسیم کردیم و بر اساس مطالعات ترسیم کرده‌ایم که کدام منطقه، کدام نیاز را بیشتر دارد.

توسعه اقتصاد روستایی باهمکاری بنیاد برکت و شورای عالی استان‌ها

ترکمانه با بیان اینکه شورای عالی استان‌ها و بنیاد برکت خواستگاه مردمی دارند گفت: این دو نهاد می توانند با همکاری یکدیگر زمینه توسعه اقتصاد روستایی را فراهم کنند.

کد خبر 6886

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =