۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷

حمایت از طرح غربالگری بینایی بهزیستی

حمایت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از طرح غربالگری بینایی بهزیستی

به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) چهارمحال‌وبختیاری
حمایت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از طرح غربالگری بینایی بهزیستی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، برنامه رونمایی و اهدای دستگاه‌های غربالگری بینایی و شنوایی به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان و همکاری اداره‌کل بهزیستی چهارمحال‌وبختیاری امروز، ۲۵ مهرماه در اداره‌کل بهزیستی استان برگزار شد. محمود ابراهیمی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان در این برنامه با اشاره به اینکه بنیاد ۱۵ خرداد این ستاد در راستای برنامه‌های سلامت‌محور طرح‌های مختلفی را با همکاری سازمان بهزیستی در دستور کار قرار داده است

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، برنامه رونمایی و اهدای دستگاه‌های غربالگری بینایی و شنوایی به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان و همکاری اداره‌کل بهزیستی چهارمحال‌وبختیاری امروز، ۲۵ مهرماه در اداره‌کل بهزیستی استان برگزار شد.

محمود ابراهیمی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان در این برنامه با اشاره به اینکه بنیاد ۱۵ خرداد این ستاد در راستای برنامه‌های سلامت‌محور طرح‌های مختلفی را با همکاری سازمان بهزیستی در دستور کار قرار داده است، اظهار کرد: از جمله به طرح «مثبت حرکت ۱» و توزیع ویلچر و نیز تأمین و اهدای تجهیزات توانبخشی در قالب طرح «مثبت حرکت ۲» می‌توان اشاره کرد.

وی ادامه داد: امروز نیز در محل اداره‌کل بهزیستی برنامه اهدای سه دستگاه غربالگری بینایی و شنوایی به این نهاد برگزار می‌شود تا در خدمت جامعه هدف بهزیستی قرار گیرد.

ابراهیمی تصریح کرد: این سه دستگاه به ارزش قریب به ۱۰ میلیارد ریال برای خدمت‌رسانی به کودکان ۳ تا ۶ سال استان و خانواده‌های آنان در اختیار بهزیستی استان قرار می‌گیرد.

کد خبر 6916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =