ارائه خدمات رایگان پزشکی و دندان پزشکی در محله حسن آباد کرج

به گزارش واحد خبر و رسانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان البرز و غرب استان تهران ، به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و مشارکت گروه جهادی شهید عسگری پویش لبخند احسان در محله حسن آباد کرج برگزار شد.

سید مهدی میرغفاری مدیرکل ستاد در استان البرز در توضیح این پویش گفت: با توجه به بالا بودن هزینه های دندان پزشکی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با تهیه مواد اولیه دندان پزشکی و قرار دادن این مواد اولیه در اختیار گروه های جهادی در مراحل مختلف اقدام به ارائه خدمات رایگان دندان پزشکی در مناطق کمتر برخوردار می‌کند.

ایشان در ادامه توضیح داد: این چهارمین مرحله اجرای این پویش در استان البرز می باشد که از صبح امروز و به مدت ۲ روز در محله حسن آباد کرج با مشارکت گروه جهادی شهید عسگری در حال انجام می باشد.

شایان ذکر است با توجه به اینکه خدمات فقط منحصر به دندان پزشکی نبوده و پزشکان جهادی در زمینه های مختلف در این اردوی جهادی خدمات می دهند ، از طریق خانه احسان محله حسن آباد نیز هزینه داروهای مورد نیاز تأمین و داروخانه رایگان مجموعه پزشکی گروه جهادی شهید عسگری نیز خدمات خود را به مردم عزیز ارائه می نماید.

کد خبر 6947

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =