نشست مدیر قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات کمتر برخوردار کشور با مسئولین خانه های احسان استان مازندران

مدیر قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات در دیدار با مسئولین خانه‌های احسان استان مازندران، فعالیت‌ها و نقش این مراکز در توانمندسازی محلات را بررسی کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران، مدیر قرارگاه تحول و توانمند سازی محلات، دکتر رحمانی خلیلی و معاونت اجتماعی ستاد اجرایی استان مازندران، مهندس محمد آهنگران با مسئولین خانه های احسان استان مازندران در تاریخ ۴ آبان ۱۴۰۲ دیدار کردند.

این جلسه که در محله مهرگان شهرستان نکا برگزار شد هریک از مسئولین خانه های احسان استان مازندران به طور مختصر به گزارشی از فعالیت های خود پرداختند و در ادامه دغدغه ها و نقطه نظرات خود را با مدیر قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات در میان گذاشتند.

دکتر رحمانی خلیلی نیز ضمن اشاره به موضوع چرایی تشکیل قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات، به سوالات مطرح شده توسط مسئولین خانه های احسان پاسخ داده و نقش این قرارگاه در توانمندسازی محلات را بیان کرد.
مدیر قرارگاه تحول و توانمند سازی محلات اظهار داشت که این جلسه به دلیل تجربه و دانش کاربردی مسئولین حاضر، بسیار مفید بوده و با ادامه چنین جلسات و تعاملات سازنده، می‌توان به خروجی های مثبتی در راستای توانمند سازی محلات دست یافت. چرا که با تعامل و همکاری بیشتر، این هدف قابل دستیابی است.

استان مازندران دارای ۱۰ محله تحت پوشش حمایتی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان مازندران می باشد که شامل محله مهرگان(عباس آباد) نکا، محله شهید آهنگری میاندورود، محله آزادی ساری، محله شهید چمران ساری، محله سمنادشت قائمشهر، محله کمانگرکلا بابل، محله حسینی بابل، محله امت آباد آمل، محله اسپیاری آمل و محله مرکزی فریدونکنار می باشد.

کد خبر 6982

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =