افتتاح خانه احسان محله مهرگان شهرستان نکا با حضور مدیر قرارگاه تحول و توانمندسازی کشور

با حضور دکتر رحمانی خلیلی، مدیر قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات، مهندس آهنگران، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران و مسئولین خانه های احسان استان مازندران، خانه احسان محله مهرگان شهرستان نکا افتتاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران، در تاریخ ۴ آبان ماه ۱۴۰۲ با حضور مدیر قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران و مسئولین خانه های احسان استان، از محله مهرگان شهرستان نکا بازدید بعمل آمده و معضلات موجود در این محله مورد بررسی قرار گرفت. همچنین در ادامه به جهت پیشبرد اهداف قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات، خانه احسان این محله نیز افتتاح گردید که با استقبال اهالی محل و دعای خیر آنان همراه بود.

محمد آهنگران در خصوص اهمیت این مکان گفت: با افتتاح این مکان از این پس تمامی امور دفتری و ستادی مربوط به فعالیت های خانه احسان، جلسات با ارکان محله اعم از مسئولین پهنه، شهرداران کوچه و بانویاران در این مکان انجام می شود. همچنین این دفتر ظرفیت برگزاری کلاس های اموزشی را نیز در سطح تعداد افراد محدود دارا می باشد که در صورت بالا بودن تعداد مخاطبین، کلاس ها و دوره های آموزشی در مسجد محله برگزار میگردد.

وی همچنین افزود: در کنار افتتاح خانه احسان محله مهرگان نکا، با حضور دکتر رحمانی خلیلی از پروژه ساخت خانه عالم این محله که چند سالی است متوقف شده است نیز بازدید به عمل آمده است تا پیگیری لازم برای اتمام پروژه و استقرار روحانی با جدیت بیشتری انجام گیرد.

کد خبر 6984

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =