بازدید از روند پیشرفت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن مرکز استان چهارمحال و بختیاری + فیلم

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: پیشرفت فیزیکی اجرای طرح‌ نهضت ملی مسکن این ستاد در شهرکرد به ۸۸ درصد رسید.

شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از طرح‌ نهضت ملی مسکن ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) شهرکرد در محله منظریه تاکید کرد: این طرح با ۱۵۰ واحد مسکونی در مراحل پایانی قرار دارد.

وی افزود: مصالح ساختمانی استفاده در طرح‌ نهضت ملی مسکن ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری در محله منظریه شهرکرد مطلوب و با کیفیت مناسب است.

ابراهیمی تصریح کرد: این طرح تا ۲۲ بهمن‌ماه سال‌جاری تکمیل و با هماهنگی بین اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری و شرکت توسعه‌گران عمران ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) بهره‌برداری می‌شود.

همچنین علی پرتو، مدیر شرکت توسعه‌گران عمران ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان بیان کرد: از هشت بلوک پروژه ۱۵۰ واحدی، چهار بلوک آماده است و امیدواریم تا دهه فجر کل پروژه به بهره‌برداری برسد.

 وی ادامه داد: با توجه به مصالح ساختمانی استفاده شده در این پروژه از سوی پیمانکار، کیفیت کار مطلوب و رضایت‌بخش است و پیشرفت فعلی پروژه حدود ۸۸ درصد است که با پیگیری‌های استاندار محترم درخصوص واریز سهم بانک‌ها به حساب پیمانکاران، امیدواریم به زودی شاهد تکمیل پروژه باشیم.

چهارمحال و بختیاری بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد و تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری طرح نهضت ملی از مهم‌ترین خواسته‌ها و دغدغه‌های مردم این استان است.

در طرح نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور هدف‌گذاری شده که از این تعداد سهم چهارمحال و بختیاری سالانه دست‌کم ۱۰ هزار واحد مسکونی است.

کد خبر 7013

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =