هزینه ۳۵ میلیارد تومانی ستاد اجرایی در اربعین ۱۴۰۲

معاون اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در اربعین سال ۱۴۰۲ با ارائه خدمات در حوزه های مختلف بیش از ۳۵ میلیارد تومان هزینه کرده است. 

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره استان ایلام 《میرمحمد صادقی》، در  مراسم  آیین تجلیل از مواکب فعال اربعین مرز مهران ‌اظهار کرد:استان ایلام به عنوان دروازه عتبات عالیات هرساله میزبان زائران حسینی است و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) نیز تلاش کرده در بحث خدمت رسانی به زائران اقدام پای کار بیاید.

وی با اشاره به اینکه سه رکن دولت،نهادها و مردم در برگزاری اربعین پای کار می آیند، خاطرنشان کرد:ستاد اجرایی فرمان امام تلاش کرده است، موکب داران رادر زمینه ی خدمت رسانی به زائران حمایت کند.

وی یادآور شد:با توجه به اینکه 100 موکب و 40 منزل در مهران در اربعین امسال توسط ستاد حمایت شده اند و این ستاد بیش از 35 میلیارد تومان در اربعین امسال هزینه کرد.

صادقی با بیان اینکه ستاد اجرایی دراین ایام در 8 مرز کشور نیز فعالیت داشته است،افزود:در کشور عراق نیز فعالیتهای مختلفی در حوزه ی بیمارستان و درمانی نیز داشته است.

معاون اجتماعی بنیاد احسان با اشاره به اینکه موکب داری به صورت مستقیم ازخودستاد اجرایی جمع آوری شده است، افزود:ستاد در اربعین امسال به حوزه ی توانمند سازی و حمایت از موکب ها روی آورد و برای اربعین سال‌های آینده نیز این برنامه اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد:ضروری است، مجمع خادمین و موکب‌داران جهت شناسایی و انعکاس مشکل موکب داران تشکیل شود تا اقدامات لازم جهت حل مشکلات انجام شود.

صادقی در ادامه با اشاره به رویکرد پویش و رزمایش هایی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره)که در طول سال دارد، افزود: ستاد اجرایی بیش از12 هزار گروه مردمی را مورد حمایت خود قرار داده است.

صادقی با بیان اینکه درطول سال بیش از13 پویش با همکاری این گروه های مردمی جهت حمایت از خانواده های کم برخوردار برگزار می شود. رزمایش بسته های معیشتی،عید غدیر،نسیم احسان،پویش دلگرمی و توزیع وسایل گرمایشی و سرمایشی از جمله این پویش ها بوده است.

کد خبر 7034

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =