خدمات‌دهی ستاد اجرایی در اربعین از بحران‌ها جلوگیری می‌کرد

«محمد سبحان حسنی» در آیین تجلیل از موکب داران استان ایلام اظهار کرد: در جغرافیای پهناور جمهوری اسلامی ایران،شهر مهران به عنوان دروازه آسمان و اولین و مهمترین مرز بین المللی برای ورود به کربلا ی معلی نام گرفته و این مهم امروز برای مردم ایلام افتخار بزرگی است.

وی با بیان اینکه موکب داران بدون هیچ چشم داشتی هر ساله پای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند،افزود:موکب داران و مردم استان در ایام اربعین با شور و شوق خدمتگزار زائران بودند و از این خدمت نهایت لذت را می بردند.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: مسئولان استانی باید از لحاظ تقویت زیر ساخت ها، نیازمندی ها و رفع کاستی ها فضا را برای حضور بیشتر زائران در ایام اربعین برای سال های آینده فراهم کنند.

حسنی اضافه کرد: معرفی و شناخت از فلسفه اربعین به نام امام حسین(ع) مهمترین مقوله ای است که باید در پیام اربعین بیشتر به آن پرداخته شود.

وی افزود: حرکت عظیم و حضور ملی و میلیونی زائران با نقش پررنگ خدمتگزاران زمینه ساز ظهور آقا را فراهم خواهد ساخت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: امام حسین(ع) با ایمان و توکل به خداوند متعال و با سپاه اندک در مقابل سپاه بزرگ دشمن ایستاد و بر ظلم غلبه کرد، این مهم امروز الگویی برای مردم کشورهای مسلمان شده است.

وی در پایان گفت: ما باید با تمام توان از مردم غزه حمایت کنیم تا پشتوانه ای برای غلبه بر رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل باشد.

کد خبر 7040

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =