تولید و پخش ۵ فیلم کوتاه در حوزه جمعیت و خانواده

با حمایت بنیاد ۱۵ خرداد پنج فیلم‌کوتاه دیگر حوزه جمعیت و خانواده رونمایی و آماده پخش شد.

معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد ضمن اعلام این خبر افزود: فیلم‌های کوتاه تولد، قاب زندگی، سکوت، بازی بد و چیکو جهت نمایش در شبکه تلویزیونی «ایران جوان» و شبکه‌های رسانه ملی تولید شده است.

یاسر اشراقی تاکید کرد: این فیلم‌های کوتاه با حمایت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تولید شده و از طریق شبکه تلویزیونی «ایران جوان» و شبکه‌های مختلف رسانه ملی پخش خواهد شد.

اشراقی خاطرنشان کرد: با به پایان رسیدن مراحل تولید این پنج فیلم کوتاه در حوزه جمعیت و خانواده، هر هفته یکی از این فیلم‌ها برای پخش در شبکه «ایران جوان» بارگذاری می‌شود.

تولید و پخش ۵ فیلم کوتاه در حوزه جمعیت و خانواده

 مدیر شبکه «ایران جوان» از پخش فیلم‌ها از هفته جاری خبر داد و گفت: قرار است این فیلم‌های کوتاه که با حمایت بنیاد
۱۵ خرداد تهیه شده، علاوه بر شبکه تلویزیونی ایران جوان، از شبکه‌های صدا و سیما نیز پخش شود.

وی در تشریح جزییات و موضوعات فیلم‌های کوتاه ساخته شده اظهار کرد: نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه تولد سیدعلی موسوی است. نویسندگی و کارگردانی فیلم کوتاه قاب زندگی بر عهده داریوش شهبازی و معصومه نامی بوده است. فیلم کوتاه سکوت نیز به کارگردانی علی بهرامی و نویسندگی مسلم هاشمی تولید شده است. در خلاصه‌ این فیلم آمده است: سکوت، روایت صداهایی است که ارزش شنیدن دارد...

معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد افزود: میلاد ربانی نویسنده و کارگردان دو فیلم کوتاه بازی بد و چیکو است که محوریت موضوعی هر دو فیلم به خانواده، جوانی جمعیت و فرزندآوری مربوط می‌شود.

تولید و پخش ۵ فیلم کوتاه در حوزه جمعیت و خانواده

اشراقی با تاکید بر حمایت از تولید محصولات فرهنگی در حوزه جمعیت و خانواده تصریح کرد: در همین راستا، حمایت از تولید آثار رسانه‌ای و فرهنگی از جمله فیلم کوتاه در دستور کار بنیاد
۱۵ خرداد قرار دارد.

مدیر شبکه تلویزیونی «ایران جوان» تاکید کرد: بنیاد ۱۵ خرداد تا به امروز محصولات رسانه‌ای و فرهنگی متعدد و متنوعی را در قالب‌های مختلف مانند فیلم کوتاه، نماهنگ، سرود و کلیپ با هدف تشویق به فرزندآوری، تحقق جوانی جمعیت و تکریم خانواده تولید کرده که این محصولات رسانه‌ای و فرهنگی عمدتا از طریق تلویزیون «ایران جوان» و شبکه‌های مختلف صداوسیما پخش شده است.

اشراقی با اشاره به تفاهم‌نامه اخیر بنیاد ۱۵ خرداد و انجمن سینمای جوانان ایران نیز گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه، از تولید فیلم کوتاه در حوزه جمعیت و خانواده حمایت می‌شود. همچنین جایزه ویژه ملی «ایران جوان» با حمایت بنیاد ۱۵ خرداد به چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران افزوده شده است.

کد خبر 7047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =