تداوم فعالیت های اجتماعی ستاد اجرایی در هرمزگان

منوچهر دانشمند مدیرکل ستاد هرمزگان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از هرمزگان، منوچهر دانشمند مدیر کل ستاد در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبادی زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس به تشریح آخرین اقدامات ستاد در حوزه اجتماعی و محرومیت زدایی پرداخت.

منوچهر دانشمند اظهار داشت: یکی از معضلات دامداران در استان کمبود علوفه دامی و عدم دسترسی به دارو برای دام شان است که با همراهی دامپزشکی و گروههای مردمی  در تلاش برای حل مشکل در مناطق محروم هستیم.

دانشمند با در پیش بودن زمستان گفت: بنیاد احسان ستاد اجرایی در تداوم پویش های خود پویش دلگرمی احسان با هدف توزیع اقلام گرمایشی شامل آبگرم کن و بخاری را برای مردم مناطق کم برخوردار استان در دستور کار دارد.

مدیرکل ستاد اجرایی هرمزگان افزود: خوابگاه دانشجویان دانشگاه هرمزگان نیز به همت بنیاد ۱۵ خرداد تا پایان امسال به بهره برداری می رسد. این خوابگاه ۵ هزار و ۷۰۰ متر مربع زیربنا دارد و برای ساخت آن ۱۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی عنوان کرد: بنیاد برکت برای اشتغال زایی در استان در دو حوزه مشاغل خرد و خانگی و مشاغل بنگاه محور برنامه ریزی خوبی صورت داده و رویکرد ویژه امسال چرخه سبز (کشاورزی) و چرخه آبی ( دریا محور) می باشد تا با ارائه تسهیلات در جهت اشتغال زایی در کنار مردم و دولت باشد.

مدیرکل ستاد گفت: در ادامه فعالیت های زیرساختی بنیاد برکت برای راه بشاگرد مبلغ ده میلیارد تومان تخصیص یافته و با همکاری نوسازی مدارس بیش از ۲۰ مدرسه در حال ساخت دارد و در دو سال اخیر در تکمیل ۱۵۲ کلاس درس مشارکت داشته است.

دانشمند اظهار داشت: قرارگاه جمعیت در بنیاد ۱۵ خرداد در حمایت از جوانی جمعیت تا کنون از ۹ خانواده دارای فرزند سه قلو و بالاتر در استان در قالب اهدا سیسمونی، پوشک نوزاد و هدیه نقدی حمایت کرده است و به کسانی که فرزند سوم و بالاترشان در مناطق محروم به دنیا می آید بسته لبخند مادری اهدا می کند.

منوچهر دانشمند اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در هرمزگان توسط بنیاد های وابسته (برکت،احسان و ۱۵ خرداد) در بخش های مختلف محرومیت زدایی در استان فعالیت می کند.

گفتنی است نماینده ولی فقیه در استان نیز از زحمات ستاد اجرایی در هرمزگان تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 7069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =