۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴

با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام(ره)

تکمیل پروژه ۳۰۲ واحدی نهضت ملی مسکن بروجن شتاب می‌گیرد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) چهارمحال‌وبختیاری از برنامه‌ریزی جهت شتاب‌بخشی به تکمیل پروژه ۳۰۲ واحدی نهضت ملی مسکن شهرستان بروجن از سوی این ستاد خبر داد.
تکمیل پروژه ۳۰۲ واحدی نهضت ملی مسکن بروجن شتاب می‌گیرد

محمود ابراهیمی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان امروز ۱۷ آبان‌ماه در جریان بازدید از پروژه طرح مسکن ملی در شهرستان بروجن که با حضور فرماندار و مدیرعامل بانک مسکن استان همراه بود، اظهار کرد: با عنایت به پیگیری‌های ریاست جمهوری در راستای ساخت و تحویل پروژه‌های نهضت ملی مسکن، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) پروژه ۳۰۲ واحدی نهضت ملی مسکن را در شهرستان بروجن در دست احداث دارد.

وی ادامه داد: مشکلاتی در اجرای این پروژه وجود داشت و یکی دو بار متوقف شد اما خوشبختانه باتوجه به برنامه‌ریزی انجام شده، پروژه سرعت قابل ملاحظه‌ای یافته است و قریب به ۳۵ درصد پیشرفت دارد.

ابراهیمی بیان کرد: باتوجه به جلسه اخیر شورای عالی مسکن در مرکز استان، امروز بازدید از پروژه ۳۰۲ واحدی نهضت ملی مسکن در بروجن در دستور کار بود تا برنامه‌ریزی بهتری برای شتاب‌بخشی به تکمیل پروژه انجام گیرد. 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان گفت: امید است با این اقدامات به زودی شاهد افتتاح این پروژه مسکن ملی از سوی ستاد اجرایی باشیم. 

فتاح کرمی، فرماندار بروجن نیز با اشاره به اینکه آورده متقاضیان طرح مسکن ملی بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: از متقاضیان خواسته شده که با توجه به در جریان بودن پیشرفت پروژه، نسبت به تأمین منابع مالی و آورده خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: اگر آورده متقاضیان به‌موقع تأمین شود، پیمانکار خواهد توانست وظایف خود را در مدت زمان کوتاهی به سرانجام برساند و این پروژه تقدیم جوانان و مردم شهرستان شود.

انتهای پیام

کد خبر 7078

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =