اهدای جایزۀ تیم های برتر استان تهران در جام شهدای پانزده خرداد

اعضای تیم شهدای بیسیم که در دومین دوره جام فوتبال شهدای 15 خرداد، قهرمان استان تهران و در مسابقات کشوری مقام‌های سوم و چهارم را کسب کرده بودند توسط بنیاد 15 خرداد تقدیر شدند.

مدیرعامل بنیاد 15 خرداد در این مراسم با اشاره به حمایت مقام معظم رهبری از برنامه ریزیهای صورت گرفته در ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار کشور ، فعالیت در این حوزه و خدمت به مردم ساکن در محله های کم برخوردار را از جمله بهترین باقیات الصالحاتی دانست که می تواند انجام شود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد 15خرداد، علیان زادگان با بیان اینکه امسال دومین دوره مسابقات استعدادیابی فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد در سه سطح محلی، استانی و کشوری برگزار شد اظهار داشت: سطح بالای مسابقات و برنامه ریزی دقیقی که در این دوره شکل گرفت، نشان داد که این مسابقات مسیر خودش را به خوبی پیدا کرده است.

وی خطاب به بازیکنان گفت: حضور شما نباید صرفا به شرکت در مسابقات ختم شود؛ بلکه باید از این دورهمی و انسجامی که شکل می گیرد در جهت رفع مشکلات محله و کاهش آسیب های اجتماعی به نحو اکمل استفاده کنید.

اهدای جایزۀ تیم های برتر استان تهران در جام شهدای پانزده خرداد

علیان زادگان با اشاره به تقارن زمانی برگزاری این مراسم با ایام سالگرد شهادت طیب حاج رضایی و حاج اسماعیل رضایی از شهدای قیام 15 خرداد آنهم در مسجدی که توسط شهید حاج اسماعیل رضایی بنا شده اظهار داشت: خانه های احسان با محوریت مساجد فعالیت می کنند و همین امر، ما را مکلف می دارد که حمایت ویژه ای از رویدادهای مسجدمحور داشته باشیم.

بنابراین گزارش، رحمانی خلیلی مدیر قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات و برخورداری مدیر خانه احسان محله ولیعصر _ بیسیم طی سخنانی ضمن تشکر از حمایت های بنیاد 15 خرداد به ارائه گزارشی از نحوه شکل گیری تیم ها و برگزاری مسابقات پرداختند.

اهدای جایزۀ تیم های برتر استان تهران در جام شهدای پانزده خرداد
گفتنی است تیم فوتبال شهدای بیسیم در دومین دوره مسابقات جام شهدای ۱۵ خرداد در رده سنی نوجوانان مقام سوم کشوری و در رده سنی جوانان مقام چهارم کشوری را کسب کردند که بنیاد 15 خرداد با اهدای 300 و 200 میلیون ریال جایزه نقدی به اعضای این دو تیم از آن ها تقدیر کرد.

کد خبر 7110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =