پیام مدیرکل ستاد اجرایی لرستان به‌مناسبت هفته بسیج

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی لرستان؛ مهندس مجید طائف؛ مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت. 

متن پیام به شرح زیر است:

بسیج یادآور شجره طیبه‌ الهی و مظهر عزت و قدرت انقلاب اسلامی است که به دست رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) در بوستان انقلاب ‌کاشته شد. 

بسیج مظهر بصیرت و مجاهدت و یک مکتب و فرهنگ اصیل و برگرفته از تعالیم نورانی اسلام، آیات قرآن و احادیث نورانی که معمار کبیر انقلاب اسلامی با ایجاد آن توانست عامل پیشرفت، استقلال و عزتمندی کشور شود.

پایداری و استقامت بسیجیان سلحشور در دفاع از ارزش‌های نظام مقدس اسلامی، شایسته تجلیل و تقدیر است و سالروز تاسیس بسیج مستضعفان، بهانه‌ای برای پاسداشت این رشادت‌ها و دلاوری‌ها است.

نقش‌آفرینی بسیجیان با اخلاص در عرصه‌هایی مانند علم و فناوری، فرهنگی و سازندگی به ویژه در محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری و مشارکت در طرح‌های بزرگ ملی نشان از مسئولیت پذیری متعهدانه و راهگشایی آنان در پیشرفت کشور از گردنه‌های سخت است

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی؛ و تبریک هفته بسیج به آحاد بسیجیان بویژه گروه‌های جهادی و بسیجیان  ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان رشد و تعالی این شجره طیبه را در مسیر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی از محضر خداوند متعال خواستاریم.

کد خبر 7138

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =