ساخت 73 مدرسه در مناطق محروم ایلام توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام گفت: از سال‌های گذشته تا کنون بیش از 73 مدرسه در مناطق محروم و کم برخوردار سطح استان توسط بنیاد 15 خرداد و بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، ساخت کامل یا تکمیل شده اند و هم اکنون دانش آموز در آن تحصیل می‌کنند. 

به گزارش روابط عمومی ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، «محمد  زارع» در دیدار با مدیر کل نوسازی مدارس استان ایلام، اظهار کرد: طی سال‌های گذشته تاکنون توسط بنیاد 15 خرداد و بنیاد برکت ستاداجرایی فرمان حضرت امام(ره)، با همکاری سازمان نوسازی مدارس ایلام؛ بیش از 73 مدرسه در سطح استان کامل ساخت و یا به صورت مشارکتی تکمیل شده اند. 

وی، با بیان اینکه هم اکنون دانش آموزان در مدارس ساخته شده مشغول تحصیل هستند، افزود: مدارس یاد شده در قالب یک کلاسه، سه کلاسه، ۶ کلاسه، ۹ کلاسه و 12 کلاسه  ساخته شده‌اند. 

زارع، با اشاره به اینکه دانش آموزان آینده سازان مملکت هستند و هرآنچه در زمینه آموزش آنها سرمایه گذاری شود قطعا نتیجه آن در جامعه و توسعه همه جانبه کشور دیده می‌شود تصریح کرد: مشکلات و کمبودهای مدارس ایلام از طریق بنیاد برکت، بنیاد 15 خردا  و بنیاد احسان که زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام هستند پیگیری می‌شود.  

 مدیرکل ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، با تاکید بر اینکه مدرسه‌سازی یکی از بنیادی‌ترین و ماندگارترین اقدامات بنیاد برکت ستاداجرایی در مناطق محروم و کم‌برخوردار کشور است،خاطرنشان کرد: بنیاد برکت در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های ابلاغی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام، نهضت مدرسه‌سازی را به منظور توسعه فضاهای آموزشی، توزیع عادلانه امکانات تحصیلی و برقراری عدالت اجتماعی و آموزشی در مناطق محروم و روستایی کشور راه‌اندازی کرده است.

وی ادامه داد: مدارس برکت در مناطق محروم مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس کشور و با رعایت استانداردها و الزامات آموزشی و ضوابط فنی و زیربنایی ساخته و پس از تکمیل، تقدیم دانش‌آموزان این مناطق می‌شوند.

کد خبر 7174

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =