برنامه های استانی بنیاد ۱۵ خرداد - بسته خبری آبان ۱۴۰۲

بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در آبان ماه 1402 برنامه های متنوعی را در سراسر کشور اجرا کرده است.

برگزاری پویش لبخند مادری در شهرستان قروه کردستان

۴۹ بسته لبخند مادری توسط بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به خانواده های دارای فرزند چند قلو اهدا شد.

این برنامه که با حضور امام جمعه، فرماندار و برخی مسئولین شهرستان قروه برگزار شد از خانواده هایی که اخیرا صاحب اولاد سوم به بالا شده بودند تقدیر به عمل آمد و بسته حمایتی بنیاد ۱۵ خرداد تقدیم آنها شد.

تقدیر رئیس دانشگاه جامع هرمزگان از بنیاد 15 خرداد

دکتر ظهیری نیا رئیس دانشگاه هرمزگان از اقدامات بنیاد 15 خرداد در ساخت خوابگاه دانشجویی تقدیر کرد. به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از هرمزگان، در دیدار منوچهر دانشمند مدیرکل ستاد اجرایی استان و مدیران بنیاد 15 خرداد با رئیس دانشگاه هرمزگان آخرین وضعیت روند ساخت خوابگاه دانشجویان دانشگاه استان بررسی شد.

گفتنی است خوابگاه دانشجویان دانشگاه هرمزگان با زیربنای 5 هزار و هفتصد متر مربع با یکصد اتاق و ظرفیت 300 دانشجو تا پایان امسال توسط بنیاد 15 خرداد به بهره برداری می رسد. دانشگاه هرمزگان به عنوان دانشگاه جامع استان در جنوب پذیرای نخبگان مستعد و دانشجویان مناطق محروم بوده که با مشکل کمبود فضای خوابگاهی مواجه است و با این اقدام بنیاد 15 خرداد بخشی از این مشکلات مرتفع می گردد.

اهدای بسته های لبخند مادری در خراسان رضوی

مدیر کل و معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خراسان رضوی با حضور در منزل دو خانواده که اخیرا صاحب فرزند سه قلو شده اند، بسته های لبخند مادری اهدایی بنیاد 15 خرداد را به آنها تقدیم کردند.

حمایت بنیاد 15 خرداد از سه قلوهای فاروجی

هدایای حمایتی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به سه قلوی های فاروجی رسید. این هدایا شامل ۳ بسته لبخند مادری (شامل 30 قلم لوازم نوزادان از بدو تولد تا دو سالگی به ارزش هر بسته ۷ میلیون تومان)  پوشک برای مصرف ۶ ماه و سه کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی در جهت حمایت از خانواده های سه قلو می باشد.



هدایای بنیاد ۱۵ خرداد به سه قلوی های گچسارانی رسید

خانوادۀ سه قلوهای گچسارانی هدایای بنیاد 15 خرداد را دریافت کردند. این هدایا شامل سه بسته لبخند مادری به همراه پوشک برای مصرف شش ماه و سه کارت هدیه 10 میلیون ریالی می باشد.

اجرای پویش لبخند مادری در محلات کم برخوردار استان یزد

به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام به منظور حمایت از کانون خانواده و جوانی جمعیت بسته های لبخند مادری در محلات کم برخوردار استان یزد با محوریت خانه های احسان به خانواده های دارای ۳ فرزند و بالاتر اهدا شد.

لبخند مادری به عشایر خراسان شمالی رسید

هدایای بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حمایت از خانواده های مثبت پنج به عشایر استان خراسان شمالی رسید. گفتنی است ده خانواده عشایری از برکات این طرح برخوردار شدند.

حمایت بنیاد۱۵خرداد از چند قلوهای سیستانی

بنیاد 15خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای حمایت از جوانی جمعیت و تقویت بنیان خانواده، تامین لوازم ضروری برای خانواده های دارای فرزند سه قلو و بالاتر را در قالب بسته های "لبخند مادری" به عهده گرفته که ارزش هر بسته برای خانواده ها بیش از 30 میلیون تومان می باشد.

اهدای بسته لبخند مادری به خانواده های دارای فرزند چند قلو در اردبیل

در راستای اجرای برنامه های حمایتی بنیاد 15خرداد؛ مسئولین ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در اردبیل با خانواده های دارای فرزند چند قلو دیدار و ضمن تبریک، بسته های لبخند مادری و سایر هدایای این خانواده ها را تقدیم کردند.

افتخاری مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اردبیل گفت: بسته حمایتی در قالب لبخند مادری، شامل پتو، حوله، تب سنج، فلاکس، پوشاک و البسه، اسباب بازی و پوشک مصرفی این نوزادان به مدت 6 ماه و یک کارت هدیه به ازای هر فرزند می باشد.

حمایت از پانزدهمین خانواده دارای فرزند سه قلو در استان البرز

پانزدهمین خانواده دارای فرزند سه قلو در استان البرز از بسته های حمایتی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بهره مند شدند.

مدیرکل و معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان با حضور در منزل یک خانواده دارای فرزند سه قلو ضمن تبریک به ایشان بسته های حمایتی بنیاد ۱۵ خرداد را به این خانواده تقدیم کردند. ارزش ریالی جمعی این بسته حمایتی برای هر خانواده ۳ قلو ۳۳ میلیون تومان می باشد.

کد خبر 7198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =