اجرای هزار و ۲۹۰ طرح اشتغال‌زایی توسط ستاد اجرایی لرستان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان با بیان اینکه طی دو سال گذشته هزار و ۲۹۰ طرح اشتغال‌زایی توسط بنیاد برکت این ستاد اجرایی شده است گفت: این طرح‌ها در دو بخش زنجیره سبز و توسعه طرح‌های کارگاه‌محور در استان عملیاتی شده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، مهندس مجید طائف مدیرکل ستاد اجرایی لرستان با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های این ستاد اجرای طرح‌های اشتغالزایی ازقبیل طرح زنجیره سبز و توسعه طرح‌های کارگاه‌محور است.

وی افزود: طرح‌های زنجیره سبز و توسعه طرح های کارگاه‌ محور بنیاد برکت ستاد اجرایی لرستان با شناسایی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف در جهت اشتغال‌زایی و توانمندسازی مناطق محروم اثرگذار است.

مهندس طائف با بیان اینکه طی دو سال گذشته هزار و ۲۹۰ طرح زنجیره سبز و توسعه طرح‌های کارگاه‌محور با اعتبار ۱۰۲ میلیارد تومان در استان اجرایی شد، گفت: ۶۰ درصد این اعتبار در طرح زنجیره سبز و مابقی در توسعه طرح‌های کارگاه‌محور هزینه شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی لرستان تصریح کرد: ازمحموع هزار و ۲۹۰ طرح زنجیره سبز و توسعه طرح‌های کارگاه‌محور طی دو سال گذشته؛ تعداد ۳۵۰ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان مربوط به سال جاری است.

مهندس طائف با اشاره به اینکه اعتبار طرح‌های مذکور از محل اعتبارات داخلی ستاد اجرایی و اعتبارات استانی تامین شده است، ادامه داد: در حال حاضر ۲۲۰ طرح اشتغال‌زایی ستاد اجرایی لرستان به‌مبلغ ۲۰ میلیارد تومان به بانک‌های عامل معرفی شدند.

کد خبر 7199

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =