سفر یک روزۀ مدیرعامل و معاونان بنیاد ۱۵ خرداد به استان قم

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با فعالان مردمی حوزه جمعیت و سلامت استان قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، حمیدرضا علیان‌زادگان مدیرعامل و معاونان ۱۵ خرداد در سفری یک‌روزه به استان قم با فعالان مردمی اجتماعی این استان به ویژه در دو حوزه جمعیت و سلامت دیدار کردند و به تبادل نظر پرداختند.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد ضمن تشریح ماموریت‌ها و سرفصل‌های اقدامات و فعالیت‌های بنیاد ۱۵ خرداد، کارویژه‌های مختلف و متنوع عملیاتی شده در حوزه‌های جمعیت و خانواده و سلامت را برای حاضران در نشست معرفی کرد.
علیان‌زادگان همچنین به تبادل نظر با فعالان حوزه جمعیت و سلامت استان قم پرداخت و بر همکاری و هم‌افزایی هر چه بیشتر با گروه‌های مردم‌نهاد و فعالان این حوزه‌ تاکید کرد.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد در ادامه سفر یک‌روزه خود به استان قم در نشستی مشترک با ستاد راهبری مرکز مدیریت حوزه علمیه قم که با حضور سایر دستگاه‌های متولی در حوزه جمعیت و سلامت برگزار شد، شرکت کرد و به تببین و تشریح سند جامع حمایتی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با رویکرد حمایت از جمعیت و خانواده و مقابله با تحدید نسلی در پنج حوزه اصلی فرهنگی، اقتصادی، زیرساختی، عمرانی و سلامت و برخی از اقدامات و کارویژه‌های عملیاتی شده و در دستور کار در این حوزه‌ها پرداخت.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد در ادامه، ضمن بازدید از یکی از مراکز شتاب‌دهنده (استارتاپ) استان قم در حوزه اجتماعی با رویکرد جمعیت و خانواده و سلامت، ضمن آشنایی با فعالیت‌ها و گفت‌وگو با مدیران این مرکز، به بررسی زمینه‌های همکاری و فرصت‌های اقدامات مشترک پرداخت.
بازدید میدانی از مرکز تخصصی مادر و کودک «مثبت ۵» در قم آخرین مرحله سفر یک‌روزه مدیرعامل و معاونان بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به استان قم بود. علیان‌زادگان در این بازدید میدانی از روند آخرین مراحل تجهیز این مرکز مطلع شد و تصمیمات لازم برای افزایش حداکثری رضایت مراجعین به مرکز اتخاذ شد.
مرکز تخصصی مادر و کودک «مثبت ۵» استان قم در مراحل پایانی تجهیز قرار دارد و قرار است در هفته‌های آینده با حضور مقامات و مسئولین به بهره‌برداری برسد. همچنین ساخت این مراکز در سایر استان‌ها در دستور کار بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است و در مراحل آماده سازی یا مکان یابی قرار دارند.
گفتنی است، بر اساس برنامه ریزی های به عمل در بنیاد پانزده خرداد در حوزه جمعیت، مراکز کالا و خدمات مادر و کودک «مثبت ۵» با هدف ارائه با تخفیف ملزومات مادر و کودک در سراسر کشور راه‌اندازی می‌شود.

کد خبر 7210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =