تداوم پویش لبخند احسان در استان البرز با محوریت خانه های احسان

به گزارش واحد خبر و رسانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان البرز و غرب استان تهران ، به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و مشارکت گروه جهادی منتظران صالح(عج) پویش لبخند احسان در شهرک امیرالمومنین علیه السلام برگزار شد.

سید مهدی میرغفاری مدیرکل ستاد در استان البرز در توضیح این پویش گفت: به لطف خدا پشتیبانی بنیاد احسان و قرارگاه تحول و توانمند سازی محلات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از گروه های جهادی فعال در عرصه بهداشت و درمان ادامه دارد.

ایشان در ادامه گفت: پویش لبخند احسان با هدف ارائه خدمات رایگان دندان پزشکی و پزشکی در بیش از ۱۰ محله از  مناطق کمتر برخوردار استان البرز با حضور فعال گروه های جهادی و حمایت های بنیاد احسان و قرارگاه تحول و توانمند سازی محلات با محوریت خانه های احسان به مرحله اجراء رسیده و در این مرحله مردم عزیز شهرک امیرالمومنین علیه اسلام کمال شهر از این خدمات بهره مند خواهند شد.

میرغفاری اضافه کرد: مواد اولیه و مواد مصرفی دندان پزشکی با کیفیت عالی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تهیه و در اختیار گروه های جهادی به منظور ارائه خدمات رایگان در مناطق کمتر برخوردار قرار می‌گیرد.

کد خبر 7212

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =