نهمین خانه احسان چهارمحال و بختیاری فعال شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: با فعال خانه احسان در یکی از محلات شهرستان بروجن، نهمین خانه احسان استان افتتاح شد و در خدمت محرومیت‌زدایی از مناطق کمتر برخوردار شهرهای استان قرار گرفت.

به گزارش بامیران، محمود ابراهیمی روز یکشنبه در حاشیه افتتاح خانه احسان یکی از محلات بروجن اظهار داشت: در راستای محرومیت‌زدایی از برخی از محلات شهرها، قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات در ستاد اجرایی فرمان امام(ره) شکل گرفته است که یکی از برنامه‌های این ستاد راه‌اندازی خانه‌های احسان است.

وی ادامه داد: در خانه‌های احسان که به صورت مردمی و متشکل از جوانان دغدغه‌مند و پویای همان محلات اداره می‌شود، ظرفیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی محلات شناسایی و در راستای تقویت فرصت‌ها و رفع آسیب‌ها برنامه‌ریزی و اقدام می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تاکنون در محلاتی بروجن، حاجی‌آباد لردگان، شهرکرد این خانه‌های احسان آغاز به کار کرده است و در هفته آینده نیز یک باب خانه در شهر سورشجان راه‌اندازی می‌شود.

ابراهیمی تصریح کرد: در قالب خانه‌های احسان، خانوارهای نیازمندی که زیر پوشش هیچ بیمه‌ای نبودند، از حمایت‌های بیمه سلامت برخوردار شدند، همچنین در خصوص جوانی جمعیت و فرزندآوری، اشتغال، مباحث دینی، فرهنگی و ورزشی محلات نیز برنامه‌هایی تدوین و در دست اجراست.

کد خبر 7256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =