اجرای فراگیرتر پویش‌های جمعیتی بنیاد ۱۵ خرداد در سراسر کشور

با ثبت ملی نشانه‌های پویش‌های جمعیتی بنیاد ۱۵ خرداد اجرای این پویش‌ها در کشور فراگیرتر می‌شود.

عضو هیات مدیره و مدیر حقوقی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام از ثبت ملی نشانه‌های پویش‌های جمعیتی این بنیاد خبر داد و گفت: با ثبت نشانه‌های سه پویش جمعیتی لبخند مادری، مثبت پنج و ایران جوان ، اجرای این پویش‌ها در زیست‌بوم‌ جمعیتی کشور به شکل جدی‌تر و فراگیرتری دنبال و عملیاتی خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در دور جدید فعالیت‌هایش دو موضوع خانواده و جوانی جمعیت را مورد توجه جدی قرار داده و پویش‌ها و کارویژه‌های متعددی از جمله لبخند مادری، مثبت پنج و ایران جوان را برای تحقق اهداف و برنامه‌هایش به اجرا درآورده است.
به گزارش روابط عمومی  بنیاد ۱۵ خرداد، پناهنده درباره پویش ملی «لبخند مادری» توضیح داد: در این پویش ضروریات مورد نیاز کودک از تولد تا دو سالگی با مشارکت مردم و خیرین در قالب بسته‌های لبخند مادری به عنوان چشم‌روشنی به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعد آن‌ها به دنیا می‌آید اهدا می‌شود.
وی با تاکید بر حمایت از مادران و کودکان گفت: مراکز کالا و خدمات «مثبت پنج» با هدف ارائه با تخفیف ملزومات مادر و کودک در سراسر کشور راه‌اندازی می‌شود و اولین مرکز به زودی در شهر مقدس قم افتتاح خواهد شد.
به گفته مدیر حقوقی بنیاد ۱۵ خرداد، در طرح ملی «ایران جوان» نیز تاکنون ۱۰ هزار زوج دارای فرزند سوم و بیشتر برای استفاده از بسته حمایتی موضوع این طرح به بانک عامل معرفی شده‌اند.
حجت الاسلام والمسلمین محمد پناهنده در پایان خاطرنشان کرد: با ثبت ملی نشانه‌های پویش‌ها و کارویژه‌های جمعیتی بنیاد ۱۵ خرداد، علاوه بر آشنایی مردم و فعالان زیست‌بوم جمعیتی با این پویش‌ها، زمینه برای تعامل و همکاری هر چه بیشتر کنشگران و فعالان این عرصه برای ترویج رسالت مهم جوان سازی جمعیت ایران به عنوان یکی از نیازها و اولویت‌های کشور فراهم می‌شود.

کد خبر 7265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =