حمایت درمانی از بیماران نیازمند و مبتلا به بیماری‌های سخت و سرطانی در خراسان جنوبی

مدیرکل ستاداجرایی فرمان امام خراسان جنوبی از حمایت درمانی از بیماران نیازمند و مبتلا به بیماری‌های سخت و سرطانی خبر داد.

سیدمجتبی موسوی مدیرکل ستاداجرایی فرمان امام گفت: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان برای اقدامات حمایتی حوزه سلامت از بیماران محروم و مبتلا به بیماری‌های سخت و سرطانی حمایت درمانی می کند.

وی افزود: حمایت از هزینه‌های درمانی بیش از ۲۰ بیمار محروم در قالب پرداخت کمک هزینه‌های درمانی بلاعوض، حمایت از درمان زوج‌های نابارور با اعطای ۱۰۰ مورد تسهیلات بانکی قرض الحسنه درمان ناباروری، اهدای ۳۵۰ مورد تجهیزات توانبخشی در پویش‌های مثبت حرکت از جمله ویلچر، واکر، تشک مواج، عصای جسمی حرکتی، عصای نابینایان و تشک ویلچر و اهدای ۱۷۳ کمک هزینه خرید عینک برای کودکان محروم مبتلا به تنبلی چشم از جمله اقدامات این بنیاد در حوزه سلامت بوده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خراسان جنوبی از اجرای طرح امید برکت که به دنبال گسترش عدالت در سلامت کاهش هزینه‌های درمان بیماران محروم مبتلا به سرطان است در استان خبر داد و گفت: این طرح به دنبال شناسایی بیماران محروم مبتلا به سرطان و حمایت مالی از بیماران محروم سرطانی در مرکز جامع سرطان برکت در تهران است.

حمایت درمانی از بیماران نیازمند و مبتلا به بیماری‌های سخت و سرطانی در خراسان جنوبی

کد خبر 7320

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =