اجرای طرح‌های دامداری کمیته امداد با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان ایلام

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان ایلام، از اجرای یک هزار ۲۵۰ طرح دامپروری با همکاری کمیته امداد در سطح استان خبر داد.  

محمد زارع، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان ایلام، در جلسه پیگیری تفاهم‌نامه بین ستاد و کمیته امداد در زمینه اجرای طرح‌های دامپروری استان، اظهار کرد: حضور و سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان می‌تواند درحوزه محرومیت زدایی و توسعه استان به خوبی نقش آفرینی کند.

وی با بیان اینکه هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی با همکاری راهبران شغلی کمیته امداد در حوزه اعطای تسهیلات دامپروری در استان فعالیت و سرمایه‌گذاری می‌کند، افزود: یک هزار و ۲۵۰ طرح دامپروری توسط کمیته امداد با حمایت هلدینگ کشاورزی ستاد احرایی برای استان سهمیه اختصاص پیدا کرده است که اگر به خوبی اجرا شود قطعا در این حوزه جهش شغلی و تولید خوبی ایجاد خواهد کرد. 

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان ایلام، با تاکید بر اینکه اقدامات و رسالت کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان امام در یک سو بوده و مشارکت این دو نهاد به خوبی می‌تواند هم‌افزایی و نتیجه‌بخش بودن اقدامات را به عرصه ظهور برساند، تصریح کرد: هدف اصلی اجرای این طرح کمک به حوزه روستایی و محرومیت‌زدایی مناطق محروم و کم‌برخوردار است.   

وی با اشاره به اینکه به جد پیگیر حضور و سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)،  در استان هستیم، خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت‌ها برای محرومیت‌زدایی در استان استفاده خواهیم کرد.

زارع، اضافه کرد: در اجرای طرح‌های دامپروری که توسط کمیته امداد و با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اجرا می‌شود، تسهیلات قرض الحسنه برای خرید دام به متقاضیان واگذار می‌شود و از مهمترین حسن‌های اجرای این طرح، حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه از دامدار بعد از دریافت تسهیلات است.

انتهای پیام/

کد خبر 7328

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =