برنامه های استانی بنیاد ۱۵ خرداد - بسته خبری آذر ۱۴۰۲

بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در آذر ماه 1402 برنامه های متنوعی را در سراسر کشور اجرا کرده است.

هدایای بنیاد ۱۵ خرداد به سه قلوی های مشهدی رسید

در مراسمی با حضور بدیعی معاون ستاد اجرایی فرمان امام در خراسان رضوی، یک خانوادۀ مشهدی دارای فرزند سه قلو، هدایای بنیاد 15 خرداد را دریافت کردند. این هدایا شامل سه بسته لبخند مادری به همراه پوشک برای مصرف شش ماه و سه کارت هدیه 10 میلیون ریالی می باشد.


 

اهدای بسته لبخند مادری به خانواده دارای فرزند سه قلو در استان آذربایجان شرقی

دو خانواده دارای فرزند سه قلو ساکن در محله های حاشیه ای شهر تبریز (محله های احمد آباد و آخمقیه) هدایای بنیاد 15 خرداد را دریافت کردند.

 این هدایا شامل سه بسته لبخند مادری شامل ۴۰ قلم کالای مورد نیاز نوزاد از قبیل لباس و حوله و تب سنج و فلاکس و ... به ارزش هر بسته ۶ میلیون تومان، تامین پوشک هر یک از نوزاد ها به مدت ۶ ماه و اهداء کارت هدیه ٣٠ میلیون ریالی به مادر محترم نوزادان می باشد.


 

برگزاری پویش ملی لبخند مادری در شهرستان قوچان

پویش ملی لبخند مادری با حضور شوشتری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در خراسان رضوی، در شهرستان قوچان برگزار شد.

در این مراسم ۴۷ بسته لبخند مادری به خانواده های داری ۴ فرزند که از دهک‌ ۱ و 2 جامعه هستند اهدا شد.


 

تقدیر از خانواده معلول دارای فرزند دوقلو

با حضور مسئولین ستاد اجرایی فرمان امام در اردبیل و حجت الاسلام وافی (پدر پرجمعیت‌ترین خانواده جوان ایرانی که سیزده  فرزند دارند) از یک پدر و مادر معلول که به تازگی صاحب فرزند دو قلو شده اند  با اهدای بسته های لبخند مادری تجلیل شد.


 

هدایای بنیاد 15 خرداد به سه قلوهای زنجانی

هدایای بنیاد 15 خرداد به خانواده نوزادان 3 قلوی زنجانی اهدا شد. شایان ذکر است بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تا کنون از 10 خانواده دارای فرزند 3 قلو و یک خانواده 4 قلو در استان حمایت کرده است.


 

حمایت بنیاد ۱۵ خرداد از چند قلوهای خراسان جنوبی

بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از خانواده‌هایی که صاحب فرزند سه قلو به بالا می‌شوند حمایت می‌کند. مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی گفت: این حمایت شامل هدیه نقدی بلاعوض به مادر به مبلغ ۱۰ میلیون ریال به ازای هر فرزند، بسته لبخند مادری شامل چهل قلم کالای مورد نیاز نوزاد از بدو تولد تا دو سالگی و تامین پوشک تا ۶ ماه به ازای هر فرزند ۲۴ بسته است.

موسوی افزود: خانواده‌هایی که از اول فروردین ۱۴۰۲ صاحب فرزند سه قلو به بالا شده اند مشمول این طرح هستند. از سال گذشته تاکنون از ۸ خانواده سه قلو به بالای استان حمایت شده است.


 

اهدای ۲۶۸ قلم تجهیزات توانبخشی به معلولان خراسان جنوبی

۲۶۸ قلم تجهیزات توانبخشی به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خراسان جنوبی بین معلولان توزیع شد.

موسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خراسان جنوبی به خبرگزاری صداوسیما گفت: این بنیاد  بنا به رسالت و ماموریت خود در راستای نقش آفرینی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در کمک به گسترش عدالت اجتماعی به ویژه در حوزه های سلامت، جمعیت و خانواده، طرح های متنوعی را عملیاتی نموده است.

وی افزود: بنیاد 15 خرداد در این مرحله اقدام به توزیع ۲۶۸ قلم تجهیزات توانبخشی شامل واکر ، تشک مواج،  عصای جسمی حرکتی، عصای نابینایان و تشک ویلچر برای معلولان کرده است.

موسوی گفت: بنیاد ۱۵ خرداد در سال گذشته در پویش مثبت حرکتِ یک، توزیع ولیچر و در پویش غربالگری بینایی، کمک هزینه خرید عینک برای کودکان محروم استان را در دستور کار خود داشته است.


 

اهدای 80 بسته «لبخند مادری» به مادران نیازمند ایلامی  

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان، از اهدای 80 بسته «لبخند مادری» به مادران ایلامی دارای سه فرزند به بالا با حمایت بنیاد 15 خرداد خبر داد. 

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام، «محمد زارع» اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 80 بسته لبخند مادری به مادران ایلامی دارای سه فرزند به بالا که نیازمند حمایت بوده‌اند اهدا شده و هر بسته شامل ۴۰ قلم ملزومات مورد نیاز نوزاد از بدو تولد تا یک سالگی به ارزش هر بسته بیش از 7 میلیون تومان است.   

وی با بیان اینکه پس از فراخوان ثبت نام خانواده‌های دارای فرزند سه‌قلو و بیشتر در سامانه «ایران جوان» فرآیند اهدای بسته‌های لبخند مادری به این خانواده‌ها به ویژه مناطق محروم و روستایی انجام می‌شود، افزود: خانواده‌های دارای فرزند سه‌قلو و بیشتر می‌توانند جهت استفاده از حمایت‌های بنیاد ۱۵ خرداد به سامانه «ایران جوان» به نشانی iranejavan.1542.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

زارع تصریح کرد: علاوه بر این؛ در برخی موارد به مادران نیازمند ایلامی، حمایت معیشتی و پروتئینی نیز انجام شده است.


 

تجلیل از ۱۰ خانواده دارای فرزند سه قلو در مشهد

مراسم تجلیل از 10 خانواده مشهدی که اخیرا صاحب فرزند سه قلو شده اند برگزار شد. در راستای حمایت بنیاد 15 خرداد از خانواده های دارای فرزند سه قلو و بیشتر، از ۱۰ مادر دارای فرزند ۳ قلو با اهدای بسته های لبخند مادری، تامین شش ماه پوشک و کارت هدیه به مادران تقدیر شد.


 

حمایت از دهمین خانواده دارای فرزند چند قلو در قزوین

دهمین خانواده دارای نوزادان سه قلو و بیشتر در استان قزوین با حضور خانم دکتر علیخانی مدیر کل دفتر امور بانوان استانداری و دبیر ستاد جوانی جمعیت و حجت الاسلام جهانشاهلو معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام قزوین زیر چتر حمایتی بنیاد 15 خرداد قرار گرفتند.

بستۀ لبخند مادری، تامین 6ماه پوشک و اهدا کارت هدیه ده میلیون ریالی به ازای هر یک از نوزادان، مجموعه هدایای بنیاد 15 خرداد به خانواده های دارای فرزندان چند قلو می باشد.


 

توزیع بیش از ۲۵۰ بسته لبخند مادری در هرمزگان

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام هرمزگان گفت:‌ افزون بر ۲۵۰ بسته لبخند مادری به خانواده‌هایی که دارای فرزند سوم و بالاتر شده‌اند، اهدا شد.

سجاد امیریان‌زاده در گفت و گو با ایرنا افزود:‌ پویش لبخند مادری با هدف جوانی جمعیت به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال گذشته در این استان آغاز شد.

وی ادامه داد: بسته‌های لبخند مادری در این پویش به خانواده‌هایی که دارای فرزند سوم و بیشتر هستند اهدا می‌شود که هر بسته شامل ۴۰ قلم کالای مورد نیاز خانواده‌هاست و ارزش ریالی بسته‌های توزیع شده تا کنون به ۲۰ میلیارد ریال می‌رسد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)‌ هرمزگان اضافه کرد: طرح لبخند مادری هم به صورت همزمان درحال اجراست که در قالب آن به مادران و خانواده‌هایی که دارای فرزند سه‌قلو و بیشتر می‌شوند به ازای هر فرزند بسته لبخند مادری، ۶ ماه پوشک بچه و کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی هدیه می‌شود.

امیریان زاده گفت: ۱۴ خانواده که در سال جاری خداوند به آن‌ها فرزندان سه قلو و بیشتر هدیه کرده این بسته را دریافت کردند، هر خانواده‌ای که دارای فرزند سه‌قلو و بیشتر شود می‌تواند در سامانه «ایران جوان» به نشانی iranejavan.۱۵۴۲.ir ثبت نام کرده و از این هدایا بهره‌مند شود.

وی اشاره کرد: افرادی هم که دارای فرزند سوم و بیشتر می‌شوند نیازی به ثبت نام در سامانه نداشته و توسط گروه‌های جهادی در روستاها و مناطق محروم شناسایی و این بسته‌ها تقدیم آن‌ها می‌شود.


 

اهدای بسته لبخند مادری به 100 خانواده در خراسان شمالی

در مراسمی که به مناسبت شب یلدا برگزار شد به 100 خانواده دارای سه فرزند در استان خراسان شمالی بسته های لبخند مادری اهدا شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: ۱۰۰ خانوانده دارای سه فرزند که در سال ۱۴۰۲ صاحب فرزند سوم شده‌اند لبخند هدیه مادری را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه این بسته ها از سوی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) به خانواده ها اهدا شده است اظهار کرد: شناسایی این خانواده ها توسط گروه های جهادی با اولویت مناطق محروم و حاشیه شهر انجام می شود.

کد خبر 7341

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =