اهدای بسته های لبخند مادری به خانواده سه‌ قلوهای سمنانی

خانم و آقای گیلوری که سه دختر ۱۴  ، ۱۰ و دو ساله و نیمه به نام‌های محدثه، مطهره و ریحانه داشتند، نهم آذر امسال صاحب سه فرزند پسر شدند و آن‌ها را امیرمحمد، امیرعلی و امیرحسین نامگذاری کردند.

مهدی جلالی معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان سمنان با حضور در منزل خانواده گیلوری ضمن تبریک تولد ۳ قلوها، با اهدای بسته لبخند مادری از این خانواده تقدیر نمود.

مهدی جلالی با اشاره به خدمات بنیاد ۱۵ خرداد در راستای حمایت از جوانی جمعیت افزود: هر بسته لبخند مادری شامل ۴۰ قلم ملزومات مورد نیاز نوزاد از بدو تولد تا یک سالگی است که به این خانواده به ازای هر یک از نوزادان، یک کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی به مادر و تأمین و اهدای پوشک مصرفی به میزان شش ماه ، در مجموع به ارزش ۳۳۰ میلیون ریال است، اهدا شد.

جلالی در ادامه افزود: خانواده‌های دارای فرزند سه‌قلو و بیشتر می‌توانند جهت استفاده از حمایت‌های بنیاد ۱۵ خرداد به سامانه «ایران جوان» به نشانی iranejavan.۱۵۴۲.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

به گفته معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان سمنان  پویش ملی «ایران جوان» در راستای مأموریت‌های این بنیاد در موضوع جوانی جمعیت و با هدف حمایت از خانواده‌های دارای فرزند سه‌قلو و بیشتر طراحی شده است.

جلالی خاطرنشان کرد: بنیاد ۱۵ خرداد در سال ۱۴۰۱ از ۴خانواده دارای فرزند چندقلو  و بیش از۴۰۰  خانواده دارای فرزند سوم و بیشتر در استان سمنان را حمایت کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر 7357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =