اهدای بسته لبخند مادری به نوزادان سه‌قلو در بروجرد

طی مراسمی با حضور مدیرکل ستاد اجرایی لرستان و فرماندار بروجرد، بسته لبخند مادری به زوج بروجردی دارای فرزندان سه‌چندقلو اهدا شد.

شامگاه یکشنبه یکم بهمن‌ماه، طی مراسمی با حضور مجید طائف، مدیرکل ستاد اجرایی لرستان و  مرادی فرماندار بروجرد، بسته لبخند مادری بنیاد ۱۵ خرداد این ستاد به زوج بروجردی دارای فرزندان سه‌قلو اهدا شد.

اهدای بسته لبخند مادری به نوزادان سه‌قلو در بروجرد

مجید طائف، مدیرکل ستاد اجرایی لرستان در این دیدار یکی از راهبردها و اولویت‌های ستاد اجرایی را حمایت از جوانی جمعیت و فرزندآوری برشمرد و گفت: بنیاد ۱۵ ستاد اجرایی فرمان امام در قالب اهدای بسته‌های لبخند مادری به خانواده‌های دارای فرزندان چندقلو علاوه بر اهدای کارت هدیه؛ ۴۸ قلم ملزومات مورد نیاز کودک را به خانواده‌ها اهدا می‌کند.

طائف با بیان اینکه تاکنون ۱۷ بسته لبخند مادری به زوج‌های لرستانی دارای فرزندان چندقلو اهدا شده است، ادامه داد: دستگاه‌های دولتی باید به وظایف قانونی خود در خصوص جوانی جمعیت عمل کنند.

اهدای بسته لبخند مادری به نوزادان سه‌قلو در بروجرد

مسلم مرادی، فرماندار ویژه شهرستان بروجرد نیز در این دیدار اظهار داشت: حمایت از خانواده‌های چندقلو در شهرستان بروجرد یکی از برنامه‌های جدی در بخش جوانی جمعیت و مورد تاکید رئیس جمهور محترم است که دستگاه‌های ذیربط باید به وظایف خود در این حوزه عمل کنند.

فرماندار بروجرد افزود: در این دیدار بر لزوم حمایت مادی و معنوی از این خانواده تاکید شد، چرا که این موضوع مورد حمایت مقام معظم رهبری نیز است.

مرادی گفت: ما نیز در قبال تولد این نوزادان مسئول هستیم و باید در رفع نیازهای این نوزادان و والدین آنان احساس مسئولیت کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 7436

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =