زنده نگه‌داشتن یاد و راه شهدا باعث تقویت روحیه خدمت‌رسانی در مسئولان می‌شود

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در لرستان گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و راه شهدا باعث تقویت روحیه خدمت‌رسانی در مسئولان نظام و خادمان به شهدا می‌شود.

مجید طائف مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در لرستان در دیدار و تجلیل از خانواده‌های شهید محمد رسول شیخی سالیانه، شهید حسن کرمی کوله مرز و جانباز محمد تقی یوسفوند برادر شهیدان یوسفوند که در اولین روز از دهه مبارک فجر در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با حضور حجت الاسلام والمسلمین خانی امام جمعه و اعضای شورای اداری شهرستان دلفان انجام شد، گفت: خانواده شهدا همواره دشمنان را مایوس کردند.

وی ادامه داد: خانواده‌های شهدا ولی‌نعمتان جامعه اسلامی هستند و دیدار حمایت و پیگیری انتظارات این عزیزان وظیفه همه مسئولین است.

طائف اضافه کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه‌داشتن یاد و راه شهدا است که باعث تقویت روحیه خدمت‌رسانی در مسئولان نظام و خادمان به شهدا می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه شهدا می‌توانند یادآور رشادت‌ها، ایستادگی‌ها و پایداری مردان مرد در جای جای ایران باشند، بیان کرد: تجلیل از شهدا برای مسئولان کشور، خدمت بی‌منت و صادقانه به مردم قدرشناس است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در لرستان تجلیل از شهدا را تلاش گسترده برای حل مشکلات مردم دانست و گفت: والدین شهدا هرچه داشتند را فدای اسلام، امام و انقلاب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه راه شهادت هنوز هم ادامه دارد، شهیدان را شجره طیبه‌ای دانست که توسط والدین خود تربیت شدند تا به مقام شهادت برسند، گفت: شهید انسان الگو و تراز است که در جامعه مانند سایرین زندگی می‌کرد ولی مسیری را با بصیرت طی کرده تا به قله سعادت و شهادت رسید.

طائف تصریح کرد: خانواده شهدا مدرسان اصلی مکتب شهادت و دفاع از اسلام، انقلاب اسلامی و کشور هستند.

این مسئول با بیان اینکه شهدا این انقلاب را پیروز کردند و آن را به ثبات رساندند، گفت: آنها مقاومت و پایمردی کردند و باعث شدند انقلاب اسلامی از گذرگاه‌های سخت عبور کند.

وی افزود: شهدای عزیز و جانبازان گرانقدر برای آرمان‌های انقلاب اسلامی از جان خود و از سلامتی خود گذشتند و خانوادۀ بزرگوار شهدا در این راه، عزیزانشان را از دست دادند که این ایثارگری‌ها و از جان گذشتگی‌ها نباید فراموش شود.

انتهای پیام/

کد خبر 7453

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =