دیدار مدیرکل ستاد اجرایی لرستان یا سه خانواده شهید و ایثارگر

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان در نخستین روز از دهه فجر با خانواده‌های شهید محمدرسول شیخی سالیانه، شهید حسن کرمی کوله‌مرز و جانباز محمدتقی یوسفوند دیدار کرد.

مجید طائف، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در سفر به نورآباد ضمن افتتاح دو طرح تولیدی بنیاد برکت با خانواده‌های شهید محمدرسول شیخی سالیانه، شهید حسن کرمی کوله‌مرز و جانباز محمدتقی یوسفوند برادر شهیدان یوسفوند دیدار کرد.

طائف در این دیدار که با حضور حجت‌الاسلام خانی امام جمعه و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان دلفان برگزار شد، اظهار کرد: تکریم و پاسداشت از خانواده شهدا از وظایف مردم و مسوولان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا انگیزه خدمت را مضاعف می‌کند، اضافه کرد: با تداوم راه شهیدان می توانیم بر عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بیفزاییم. 

مدیرکل ستاد اجرایی لرستان با بیان اینکه تجلیل از شهدا برای مسئولان کشور، خدمت بی‌منت و صادقانه به مردم قدرشناس است، تصریح کرد: آرامش و رفاه امروز خود را مرهون فدارکاری و جانفشانی‌ شهیدان هستیم. 

وی با یادآوری اینکه تجلیل از خانواده شهدا اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و پایداری در جامعه و ادای دین به انقلاب است، اظهار داشت: والدین شهدا هرچه داشتند را فدای اسلام، امام و ارزش‌های انقلاب کرده‌اند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در لرستان با اشاره به اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید اهداف شهدا را همواره و در همه حال مدنظر داشته باشیم و در جهت آن حرکت کنیم، گفت: شهید انسان الگو و تراز است که در جامعه مانند سایرین زندگی می‌کرد ولی مسیری را با بصیرت طی کرده تا به قله سعادت و شهادت رسید.

طائف با اشاره به اینکه شهدا سبب پیروزی و اقتدار نظام هستند و و آن را به ثبات رساندند، افزود: عشق به ائمه اطهار در تمام ابعاد مختلف شخصیتی شهدا وجود دارد و جامعه امروز ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره‌گیری از سیره و مرام شهدا است.

انتهای پیام/

کد خبر 7455

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =