معرفی ۲ هزار زوج برای دریافت تسهیلات درمان ناباروری

بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام ۲ هزار زوج را برای دریافت تسهیلات درمان ناباروری معرفی کرده است.

رهام رضائیان، مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام اظهار کرد: ۲ هزار زوج نابارور در منطقه دو کشوری شامل استان‌های تهران، البرز، سمنان و قم برای دریافت تسهیلات درمان ناباروری معرفی شده‌اند.

رضائیان در تشریح اقدامات دیگر بنیاد ۱۵ خرداد در حوزه سلامت گفت: تا به امروز ۳ هزار و ۵۰۸ کمک‌هزینه درمان به مبتلایان سرطان و بیماری‌های سخت‌درمان در تهران و استان‌های هم‌جوار البرز، سمنان و قم پرداخت شده است.

وی ادامه داد: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام همچنین تاکنون از یک‌هزار و ۵۳۸ کودک محروم کم‌شنوا و ناشنوا در این استان‌ها برای درمان و کاشت حلزون و خدمات پس از کاشت مورد حمایت قرار گرفته‌اند.

معرفی ۲ هزار زوج برای دریافت تسهیلات درمان ناباروری



به گفته مدیر روابط عمومی بنیاد ۱۵ خرداد، ۳۶۷ کودک مبتلا به تنبلی چشم در استان‌های تهران، البرز، سمنان و قم کمک‌هزینه خرید عینک دریافت کرده‌اند.

رضائیان از مناسب‌سازی منزل ۱۶۶ معلول در تهران و استان‌های هم‌جوار خبر داد و افزود: همچنین در قالب پویش‌ «مثبت حرکت» انواع تجهیزات توان‌بخشی از جمله ویلچر، واکر، تشک مواج، عصای جسمی حرکتی، عصای نابینایان، تشک و ویلچر به یک‌هزار و ۳۰ نفر از معلولان چهار استان تهران، البرز، سمنان و قم اهدا شده است.

وی با تاکید بر تمرکز ویژه بنیاد ۱۵ خرداد بر موضوع جوانی جمعیت و خانواده بیان کرد: تا به امروز ۲ هزار و ۷۲۶ بسته لبخند مادری شامل اقلام ضروری و مورد نیاز نوزادان تا یک‌سالگی، کارت هدیه برای مادر به ازای هر فرزند و شش ماه پوشک مصرفی نوزادان به خانواده‌هایی که از سال گذشته تاکنون صاحب فرزند چندقلو شده‌اند، در تهران و استان‌های هم‌جوار توزیع شده است.

مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد خاطرنشان کرد: همچنین با هدف حمایت از فرزندآوری، ۳ هزار و ۹۲ خانواده‌ دارای بیش از سه فرزند که جزو جامعه هدف طرح «ایرانِ جوان» محسوب می‌شوند و از سال ۱۴۰۱ به بعد صاحب فرزند سوم شده‌اند، ضمن دریافت کارت هدیه به ازای هر فرزند، برای تسهیلات قرض‌الحسنه به بانک عامل معرفی شده‌اند.
 

معرفی ۲ هزار زوج برای دریافت تسهیلات درمان ناباروری

وی در تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه عمران اجتماعی نیز توضیح داد: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام ۱۵۸ باب مدرسه با ۷۴۱ کلاس درس را در استان‌های تهران، البرز، سمنان و قم به بهره‌برداری رسانده است.

رضائیان ادامه داد: ۱۸ خانه بهداشت نیز در مناطق محروم و کم‌برخوردار این استان‌ها احداث شده است.

گفتنی است، بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با هدف چابک‌سازی و سرعت‌بخشی به اقدامات و خدمات چندگانه خود در حوزه‌های جمعیت و خانواده، سلامت و عمران اجتماعی، استان‌های تحت پوشش را به ۹ گروه و منطقه تقسیم کرده است تا خدمات‌رسانی در هر منطقه با کیفیت و سرعت بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر 7522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =