1000 بسته لوازم خانگی ایرانی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به سیل‌زدگان مازندرانی اهدا شد

معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به توزیع یک هزار بسته لوازم خانگی در مناطق سیل‌زده مازندران، خدمات ستاد در مناطق مازندران را تشریح کرد.

آیین اهدای یک هزار بسته لوازم خانگی و ۱۰۰۰ راس دام سبک به مردم سیل‌زده مازندران با حضور سیدمصطفی سیدهاشمی؛ معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، آیت‌الله طبرسی؛ نماینده ولی فقیه در استان مازندران، احمد حسین‌زادگان؛ استاندار مازندران، سیدامیرحسین مدنی؛ مدیرعامل بنیاد اجتماعی برکت احسان و جمعی از مردم و مسئولین این استان در شهر ساری برگزار شد.

معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به وعده کمک ۸۰۰ میلیارد تومانی ستاد در جریان سیل اخیر گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) متعهد به تحقق وعده‌های خود است.

سیدمصطفی سیدهاشمی؛ معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به فداکاری‌های جهادگران در مناطق سیل‌زده کشور اظهار کرد: ۲ سال پیش موسسه اجتماعی بنیاد احسان برکت در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به منظور رصد بلایای طبیعی و امدادگری تاسیس شد.

وی ادامه داد: پس از تاسیس این موسسه اجتماعی، قرارگاه‌های جهادی و ۲۵۰ گروه جهادی با حضور صدها جهادگر تشکیل شد و نیروهای جهادی این قرارگاه‌ها نخستین گروه‌هایی بودند که در حادثه سیل اخیر در کنار مردم ایستادند.

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به وعده کمک ۸۰۰ میلیارد تومانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در جریان سیل اخیر گفت: ۲۵۰ میلیارد تومان برای امدادگری و کمک‌های مردمی و ۵۵۰ میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال تخصیص داده شده است.
خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در ۳ مرحله به سیل‌زدگان

معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) درباره خدمت‌رسانی ستاد در مناطق سیل‌زده کشور گفت: این خدمت‌رسانی‌ها در سه مرحله انجام شد و مرحله نخست آن قبل از شروع سیل آغاز شد.
وی با اشاره به اینکه مرحله دوم خدمت‌رسانی، کمک و امدادگری در مناطق سیل‌زده است، گفت: تمامی دستگاه‌ها و نهادها برای کمک به مردم سیل‌زده به صحنه آمدند؛ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز یکی از این نهادها بود و اقلام مختلفی از جمله پتو، غذا، دارو و ... را بین مردم مناطق سیل‌زده توزیع کرد.
درمان روزانه ۲۵۰۰ بیمار در بیمارستانهای سیار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق سیل‌زده
معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه ۲ هزار و ۵۰۰ بیمار در بیمارستان‌های سیار ستاد در مناطق سیل‌زده ویزیت شدن و دارو نیز به آنها تحویل داده شد، تاکید کرد: مرحله سوم خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) که مهمترین مرحله نیز است، عمل به وعده‌ها خواهد بود.
سیدهاشمی با تاکید بر اینکه عمل به وعده‌ها باعث اعتماد مردم می‌شود، افزود: آنکه ایمان دارد، باید وفای به عهد کند و ما امروز آمدیم تا بگوییم، اگر وعده دادیم به آن عمل می‌کنیم.
وی درباره وعده‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حادثه سیل اخیر گفت: وعده اول اهدای لوازم خانگی به خانواده‌هایی بود که وسایل‌شان در این حادثه آسیب دید.
معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به اینکه تمامی اقلام بسته لوازم خانگی دارای ضمانت و خدمات پس از فروش بوده و تولید ملی است، تصریح کرد: در ده استان سیل زده کشور ۳۰ هزار بسته لوازم خانگی به مناطق سیل‌زده ارسال کردیم؛ در این بسته‌ها جمعا ۶۰ هزار پتو، ۳۰ هزار فرش، ۳۰ هزار یخچال، ۳۰ هزار اجاق گاز و ۳۰ هزار وسایل آشپزخانه وجود دارد.
سیدهاشمی با بیان اینکه استفاده از لوازم خانگی ایرانی در این بسته‌ها باعث رونق تولید می‌شود، تاکید کرد: یک هزار بسته لوازم خانگی در مناطق سیل‌زده مازندران توزیع می‌شود و به آدرس‌هایی که استانداری محترم استان در اختیارمان قرار می‌دهد، تحویل می‌دهیم.
توزیع ۱۰۰۰ راس دام سبک در مازندران
وی وعده دوم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) را توزیع دام سبک عنوان کرد و افزود: ۱۰۰۰ راس دام سبک سازگار با محیط و مولد با میانگین قیمت ۲ میلیون تومان براساس لیست استانداری در مازندران توزیع خواهد شد.
ایجاد ۲۳۰۰ شغل مستقیم و غیرمستقیم در مازندران
معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) درباره وعده سوم ستاد گفت: ایجاد شغل وعده سوم است که در مازندران یک هزار شغل مستقیم و ۲ هزار و ۳۰۰ شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می‌کنیم و ۴۰ میلیون تومان وام در اختیار هر واحد شغلی در قالب طرح اجتماع محور و تسهیلات محور قرار می‌گیرد.
سیدهاشمی در خصوص وعده چهارم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: ۳۵۰ هزار واحد مسکونی روستایی در ده استان کشور تحت بیمه برکت هستند و ۴۰ میلیون تومان به هریک از هموطنانی که خانه‌ شان صد درصد آسیب‌دیده و تحت پوشش بیمه برکت بوده اند، حسب خسارت وارد شده اعطا می‌شود.
وی درباره خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان مازندران یادآور شد: تولد ۹۱ نوزاد که والدینشان ناباروری داشتند و صاحب فرزند شده اند، بهبود ۴۲ کودک ناشنوا با استفاده از کاشت حلزون گوش و ساخت بیش از ۵۳ مدرسه با ۳۳۱ کلاس درس از دیگر خدمات ستاد در مازندران است.
در این مراسم از خانواده شهید مدافع حرم سعید کمالی تجلیل به‌عمل آمد و تعدادی حواله دام سبک و بسته‌های لوازم خانگی به سیل‌زدگان اهدا شد.

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تا رفع مشکلات مردم سیل‌زده در کنارشان می‌ماند

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تا رفع مشکلات مردم سیل‌زده در کنارشان هستند.
آیت‌الله طبرسی؛ نماینده ولی فقیه در استان مازندران امروز در آیین اهدای یک هزار بسته لوازم خانگی و ۱۰۰۰ راس دام سبک به مردم سیل‌زده مازندران در شهر ساری با اشاره به حادثه تلخ سیل در استان‌های کشور اظهار کرد: مردم با مشاهده این وضعیت برای کمک به سیل‌زدگان به صحنه آمدند.
وی با تشکر از مقام معظم رهبری، مردم و نهادهایی که در حادثه سیل به هموطنان خود کمک کردند، گفت: یک هزار بسته لوازم خانگی، ۱۰۰۰ راس دام سبک و تسهیلات اشتغالزایی از خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به سیل‌زدگان مازندرانی است که جای تشکر دارد.
نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره از حیرت جهانیان از کمک مردم ایران اسلامی به هموطنان سیل‌زده‌شان خاطرنشان کرد: بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تا رفع مشکلات مردم سیل‌زده در کنارشان هستند.

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) زندگی را به مردم هدیه می‌دهد

استاندار مازندران با اشاره به خدمت‌رسانی سریع ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به سیل‌زدگان گفت: این مجموعه با ایجاد اشتغال، زندگی را به مردم هدیه می‌دهد.
احمد حسین‌زادگان؛ استاندار مازندران در آیین اهدای یک هزار بسته لوازم خانگی و ۱۰۰۰ راس دام سبک به مردم سیل‌زده مازندران در شهر ساری اظهار کرد: سیل اخیر درس‌های زیادی به ما داد؛ نخستین درس، همدلی و همگرایی مردم و مسئولین بود.
وی با اشاره به اینکه مسئولین با وجود اختلاف سلایق، برای منافع مردم در کنار یکدیگر ایستادند، گفت: رهبر انقلاب چندین سال است راه برون‌رفت از مشکلات کشور را اقتصاد مقاومتی عنوان می‌کنند.
استاندار مازندران با بیان اینکه حادثه سیل اخیر در کشور نشان داد که کشور ظرفیت‌های زیادی دارد، افزود: سیل در برابر عظم و اراده مردم کوچک شد.
حسین‌زادگان با اشاره به خدمت‌رسانی سریع ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به سیل‌زدگان تصریح کرد: پس از انقلاب اسلامی، یکی از مشکلات عدم ایجاد اشتغال در برخی مناطق کشور بود؛ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با ایجاد اشتغال، زندگی را به مردم هدیه می‌دهد.

کد خبر 928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =