دیدار رییس ستاد اجرایی فرمان امام با خانواده شهدا و مردم نهبندان و سربیشه

دکتر محمد مخبر؛ رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در دومین روز از سفر خود به استان خراسان جنوبی با حضور در گلزار شهدای شهرستان نهبندان و ادای احترام به مقام شامخ شهدا در جمع مردم این شهرستان حضور یافت.

وی در مراسم بهره‌برداری از ۳۶۰ طرح اشتغال‌زایی اجتماع‌محور برکت در استان خراسان جنوبی که منجر به ایجاد یک هزار و ۸ شغل مستقیم و غیر مستقیم می‌شود، اظهار کرد: استعداد فراوانی برای حل تمامی مشکلات در نهبندان وجود دارد.
مخبر با اشاره به اینکه ستاد تاکنون در نهبندان ۴۱ میلیارد تومان در قالب ۱۷۳ طرح سرمایه‌گذاری کرده است، افزود: در حال حاضر میانگین بیکاری در نهبندان ۱۶ درصد است؛ می‌خواهیم سال آینده میانگین بیکاری در این شهرستان به زیر میانگین کشوری برسد.
مخبر خاطرنشان کرد: امیدواریم سال آینده در سالروز سفر مقام معظم رهبری به نهبندان، بخش عمده‌ای از طرح‌های اشتغال‌زایی در این شهرستان به بهره‌برداری برسد.
بازدید از چند روستای سربیشه و افتتاح چند طرح اشتغال‌زا، افتتاح کتابخانه شهرستان نهبندان و دیدار با خانواده معظم شهدای این شهرستان از دیگر برنامه‌های دومین روز سفر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به خراسان جنوبی بود.
دکتر مخبر تا دقایقی دیگر با خانواده شهید مرتضی بصیری‌پور از شهدای مدافع حرم بیرجند دیدار و از آنها تجلیل میکند.

کد خبر 959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =