گره مشکلات اقتصادی کشور به دست نیروهای جوان جهادی باز میشود

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در نشست خیریه‌ها، گروه‌های جهادی و فعالان اجتماعی استان خراسان جنوبی گفت: از نیروهای جهادی انتظار داریم در این جنگ اقتصادی به میدان بیایند.

دکتر محمد مخبر؛ رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این نشست صمیمانه با اشاره به فعالیت‌های مختلف ستاد در ساخت مدرسه و مسجد، احداث خانه بهداشت و بیمارستان، اعطای وام قرض‌الحسنه، کمک به درمان بیماران صعب‌العلاج و سرطانی، اهدای جهیزیه و ... اظهار کرد: محور اصلی فعالیت در رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اشتغال است.
وی تاکید کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همچون گذشته از گروه‌های جهادی و خیریه‌ها و فعالان اجتماعی حمایت میکند.
مخبر با مهم خواندن مشکلات معیشتی مردم و نقدینگی بالای موجود در کشور تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی ما این است که نتوانستیم مردم را در مسائل اقتصادی فعال کنیم و اعتماد آنها را جلب کنیم، امروز ایران امن‌ترین و سودآورترین مکان برای سرمایه گذاری است و اصلی‌ترین وظیفه گروه‌های جهادی ترغیب مردم برای به میدان آمدن در حوزه‌های اقتصادی و ایجاد اشتغال است.
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به از خودگذشتگی جوانان در ابتدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، خطاب به نیروهای جهادی حاضر در نشست گفت: شما جهادگران، همان لشکر آن روزهای امام راحل هستید.
وی افزود: هرکجا به جوانها میدان دادیم، در قله ایستادیم، اما در بحث معیشت مردم و اقتصاد به توصیه‌های رهبر انقلاب توجه نکردیم و برخلاف هشت سال دفاع مقدس به جوانان میدان ندادیم.
در این نشست ۳ ساعته که شب گذشته با حضور استاندار و نمایندگان مجلس در بیرجند برگزار شد، تعدادی از نمایندگان گروه‌های جهادی و فعالان اجتماعی و موسسات خیریه استان خراسان جنوبی به بیان ایده‌ها، دستاوردها و دغدغه‌های خود و مردم پرداختند.
 

کد خبر 960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =