در پویش احسان غدیر و ۱۱۰ سفره بزرگ اطعام علوی ۸۰ هزار پرس غذای گرم در مناطق محروم استان و در قالب جشن غدیر توزیع می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان اصفهان؛ روز گذشته مدیر کل ستاد فرمان اجرایی امام خمینی (ره) در استان اصفهان در اقدامی نوآورانه و کم نظیر از برگزاری پویش احسان غدیر همزمان با عید غدیر خم خبر داد و گفت: در پویش احسان غدیر  ۱۱۰ سفره بزرگ اطعام علوی و ۱۱۰ جشن باشکوه غدیر در ۱۱۰ روستا و محله محروم استان اصفهان برگزار می شود و طی آن با همکاری ۲۰۰ گروه جهادی ۸۰ هزار پرس غذای گرم به همراه بسته های فرهنگی در مناطق محروم استان و در قالب جشن غدیر توزیع می‌شود.

 دکتر تورج حاجی رحیمیان مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)   استان اصفهان ضمن تشکر از زحمات گروه های جهادی بیان داشت: سعی ما بر این است با ساماندهی گروه های جهادی و با توجه به تخصص آنان  فعالیت این گروه ها در همه زمینه های فرهنگی، معیشتی، بهداشتی و ...  ادامه داشته باشد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین نیلی پور مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) اصفهان از فعالیت های ستاد اجرایی فرمان امام در سال های اخیر استقبال کرد و افزود: عید غدیر عید ولایت است و ولایت نیاز به ابراز دارد و همه دستگاهها در این زمینه کوشا باشند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =