اعزام یکصد و هفتاد نفر از شهرداران کوچه محلات ۲۰۲۰ به کربلای معلی

اعزام یکصد و هفتاد نفر از شهرداران کوچه محلات ۲۰۲۰ به کربلای معلی سجاد امیریان زاده گفت: ۱۷۰ نفر از شهردار کوچه های محلات حاشیه نشین هرمزگان به عنوان فعالان قرارگاه تحول و توانمندسازی در خانه های احسان به سفر اربعین اعزام می شوند.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از هرمزگان، سجاد امیریان زاده معاون اجتماعی ستاد اجرایی استان اظهار داشت: خانه های احسان در ۱۵ محله از محلات حاشیه نشین و کم برخوردار استان در قرارگاه تحول و توانمندسازی مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.
امیریان زاده عنوان کرد: با دسته بندی صورت گرفته برای ارائه خدمات بهتر پس از پهنه بندی محلات هر پهنه دارای کوچه های مختلف بوده و هر کوچه یک شهردار دارد که وظیفه آن احصا مشکلات محله ائم از اجتماعی، فرهنگی و زیرساختی بوده و با حمایت همه مجموعه ها در جهت رفع آن نیز تلاش می کنند.
معاون اجتماعی ستاد اجرایی هرمزگان افزود: کاروان رهسپاران عصر ظهور متشکل از شهرداران کوچه فعال در طرح قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات ستاد اجرایی از شهرستان های بندرعباس،جاسک، میناب، رودان، بندرلنگه و بستک به استعداد یکصد و هفتاد نفر در سفری ۱۰ روزه به کربلای معلی اعزام و در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی شرکت می کنند.

اعزام یکصد و هفتاد نفر از شهرداران کوچه محلات ۲۰۲۰ به کربلای معلی

کد خبر 6530

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =