صدای همه کارگران شنیده خواهد شد/ تولید با تمام توان در هرسطحی افزایش می‌یابد/کارگران نباید بیکار، اخراج و یا بدون حقوق شوند

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام گفت: صحبت‌های امروز کارگران شنیده شد و سعی می‌کنیم تصمیمات موثری در موضوعات مطرح شده، بگیریم؛ هر اتفاقی در ساختار زیرمجموعه‌ها رخ می‌دهد کارگران نباید بیکار، اخراج و یا بدون حقوق شوند.

سید پرویز فتاح رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در مراسم تجلیل از مقام کارگران شاغل در گروه ستاد اجرایی فرمان امام اظهار کرد: از بدو ورود در ستاد اجرایی فرمان امام دغدغه وضعیت کارکنان و کارگران را داشتیم

فتاح حکم رهبری را ماموریتی برای انجام وظیفه‌های محوله دانست و گفت: انجام ماموریت ممکن است موجب تغییر وضع کارکنان، ادغام و یا انحلال مجموعه‌ها شود که این امر مدیریت شده است و جای نگرانی نیست؛ هر اتفاقی در ساختار زیرمجموعه‌ها رخ می‌دهد کارگران نباید بیکار، اخراج و یا بدون حقوق شوند.

وی با اشاره به اینکه در شرایط سخت اجتماعی و اقتصادی کنونی نباید ضربه‌ای به خانواده همکاران بزنیم، افزود: درآمد ستاد از زحمات این کارکنان و کارگران است و اولویت این است که در وهله‌ی اول سفره این افراد تأمین شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام اضافه کرد: ما در ساختمان مرکزی ستاد مسئول همه زیرمجموعه در سطح کشور هستیم و در قبال کارگران و کارکنانی که در دورترین نقاط کشور زحمت می‌کشند، مسئولیم.

وی با بیان اینکه از بدو ورود به ستاد بازدیدهای میدانی را آغاز کردیم و این امر ادامه پیدا خواهد کرد، افزود: سعی می‌کنیم در بازدیدها به ضرورت اقدامات، تصمیم‌گیری‌هایی صورت گیرد و برنامه‌های گذشته به سرانجام برسد و حتی باید  نسبت به گذشته ارتقا پیدا کند، ما مدیرمیدانی هستیم و در میدان تصمیم گیری می‌کنیم. شما می‌توانید نحوه برخورد و رفتار ما را با کارگران در بنیاد مستضعفان، کمیته امداد و وزارت نیرو و... ببینید و بپرسید.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه مکتب ما مکتب اعتلاء است، افزود: مدیران باید در مدیریت خود مراقب باشند تا ساده، انقلابی، ارزشی، خالصانه و با محبت عمل کنند چرا که جنس حکومت و کشور ما ولایی و با محبت است و براساس نظام دستوری و اداری نیست.

وی در ادامه اضافه کرد: اگر ما در دفاع مقدس پیروز شدیم به دلیل روحیه ساده زیستی بود، بنابراین در کار عملیاتی، مدیران باید فراتر از رفتار اداری باشند و انقلابی عمل کنند.

وی گفت: لازم است ستاد اجرایی یکدست شود و اعتقاد ما بر این داریم که بدون همراهی، هم‌افزایی و همدلی، کار ستاد پیش نخواهد رفت.

فتاح گفت: صحبت‌هایی که امروز کارگران با ما داشتند شنیده شد و سعی می‌کنیم تصمیمات موثری گرفته شود. افرادی که امروز در این جلسه بودند نماینده تمامی کارکنان و کارگران ستاد هستند.

فتاح گفت: اشکالاتی که کارگران از نوع اداری، طبقه‌بندی و سایر موارد گفتند باید مورد بررسی قرار گیرد تا بتوانیم به عدالت اداری نزدیک‌تر شویم و سود و درآمد را با پرداختی‌ها متناسب کنیم.

وی با اشاره به افزایش تولید افزود: تولید در هر سطحی باید با تمام توان افزایش یابد تا دست ما برای خدمت رسانی باز باشد.

وی با اشاره به استفاده همه کارکنان و کارگران ستاد از خدمات رفاهی گفت: از اقامتگاه‌های زیارتی ستاد در مشهد مقدس بازدید کردم و با توجه به وضعیت آنها لازم است مشکلات موجود مرتفع شود و همه کارکنان از این خدمات رفاهی به صورت یکسان و عادلانه استفاده کنند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام ادامه داد: رویه پرداخت‌های مناسبتی به صورت یکسان و عادلانه بین کارکنان، کارگران و مدیران اجرا می‌شود و سطح پرداختی را در حدی نگه داشتیم که تمامی شرکت‌های بلافصل ستاد هم امکان پرداخت این مبالغ را داشته باشند.

وی با اشاره به توجه به لزوم افزایش جمعیت ادامه داد: با توجه به وجود سیاست‌های کلان کشور، ستاداجرایی از فرزندآوری و مادران شاغل در مجموعه‌های مختلف ستاد حمایت می‌کند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به اهمیت اقامه نماز در مجموعه‌ ستاد اجرایی گفت: در هر جایی از ستاد هستید نماز را اقامه کنید و به نمازخانه‌ها برسید. بانوان هم هرچه قدر عفاف و حجاب را حفظ کنند به الگوی جامعه تبدیل خواهند شد.

فتاح ادامه داد: ما خادمان شماییم و به فضل خدا پای کار هستیم و دست یاری به سمت شما دراز کردیم چرا که متولی اصلی ستاد شما هستید.

کد خبر 7615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 27
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرزاد زلقی IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 0
    سلام خداقوت انشاالله همیشه سلامت وتندرست باشید واقعا ستاد همیشه حامی قشر ضعیف جامعه بوده .خواهشمندم وقتی بازدید میدانی صورت میگیره یه جلسه با کارگران بذارید فقط کارگر داخل جلسه باشه .تشکر از زحمات بی کران شما
  • حمزه عالی علیشاهی IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    1 0
    جناب آقای دکتر فتاح عزیز و بزرگوار در اینکه حضرتعالی انسان بسیار خیرخواه و عدالت‌خواه هستید تردیدی نیست ولیکن ما که بیش از چهار سال در مجموعه زیر نظر ستاد( برکت تل ۴۰۳۰)و شرکتهای قراردادی این مجموعه فعالیت کردیم همچنان در انتظار تعیین تکلیف بسر می بریم و خواستار مساعدت مجموعه زیر نظر حضرتعالی هستیم...به امید یاری انشاالله.
  • حامد IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    1 0
    سلام ما چندین سال با مدرک کارشناسی داریم تو مجموعه ستاد کار می کنم اما هنوز با پیمانکار هستم وعضو ستاد نشدیم اما با آمدن جناب آقای فتاح خیلی آرزو داریم شرایط ما روبه بهبودی برویم خواهشمند هستم وضعیت مارا به فضل الهی بهتره بشه
  • علی خوشقدم GB ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 0
    با عرض سلام و خدا قوت بنده علی خوشقدم شاغل در شرکت دارویی تولیدارو که ۲۲ سال سابقه دارم که همه ی ۲۲ سال شامل سختی کار می‌شود کار در قسمت پرس قرص و ‌پرکنی کپسول که کار با مواد شیمیایی و سروصدای بیش از حد ولی شرکت زیر بار سختی کار نمی‌رود ان شالله که دیده و شنیده شود صدای ما کارکنان تولیدارو
  • فریبا نظیفی US ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    2 0
    ضمن تشکر از جناب مهندس فتاح ، خواهشمندم در خصوص طرح طبقه بندی مشاغل و میزان حقوق دریافتی پرسنل و جایگاه شغلی و ... بررسی نمایند. البته قبل از هر موردی کمال تشکر را از آقای مهندس دارم. با آرزوی طول عمری با عزت برای ایشان و همکاران محترمشان که تلاش فراوان دارن برای از بین بردن مشکلات و رونق هر چه بیشتر شرکتها
  • علی زواری طاهر IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 0
    باسلام وخسته نباشید خدمت رئیس ستاد اجرایی جناب فتاح اگر طبقه بندی مشاغل وسایقه کار رعایت ودقت شود بسیار عالی می شود و عدالت برقرار می شود بنده با 14 سال سابقه با یک راننده که 2 سال هستش اومده یک حقوق و برابر هم میگیریم واقعا این انصاف و عدالت هستش و دوم اینکه ما بعد از 14 سال کار هنوز امنیت شغلی نداریم و دائم دغدغه بیکار شدن را داریم
  • علیرضا پیروزراد IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
    2 0
    ممنونم از توجهات جناب فتاح، ولی متاسفانه اینجانب که به مدت ۳ سال در شرکت مدبر شاغل بودم به علتی که خودم هم اطلاعی ندارم توسط مدیر عامل چارسو بیکار شده ام و آقای زاهدی مدیرکل منابع انسانی سازمان نیز هنوز نتوانسته برای اینجانب کاریابی نماید. من به مدت ۲ ماه هست که حقوقم قطع شده و بیکار شدم و برای تامین مایحتاج زندگی در فشار روحی و اقتصادی هستم. ارادتمندم.
  • محسن دهقان IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    0 0
    دعا خیر امام زمان بدرقه راهتان باد