اهدای بسته ۴۴ میلیونی بنیاد پانزده خرداد به نوزادان چهارقلویی یاسوجی

با حضور آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، فرماندار شهرستان بویراحمد، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان از خانواده چهار قلویی یاسوجی تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد ، با حضور آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، فرماندار شهرستان بویراحمد، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان به همراهی جمعی از مسئولان شهرستانی روز دوشنبه از خانواده این چهار قلوها در یاسوج دیدار و هدایای  را که از طرف بنیاد ۱۵ خرداد تهیه و ارسال شده بود، تقدیم پدر و مادر این چهار قلو شد.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قدرت سیاسی، نظامی،اجتماعی و اقتصادی هر جامعه ای بستگی به نیروی انسانی آن دارد و می‌طلبد موضوع فرزندآوری به عنوان یک وظیفه شرعی و ملی مد نظر قرار گیرد.
آیت الله حسینی تأکید کردند: جمعیت باید افزایش یابد و البته این خانواده‌ها که به فرزندآوری اقدام می‌کنند باید مورد حمایت قرار بگیرند.

فرماندار بویراحمد گفت: امروز در منزل زوجی جوان که صاحب چهارقلو شده بودند حضور یافتیم و این چهار قلوها سه پسر و یک دختر هستند.
شهرام مهدوی مطلق افزود: هدیه‌ای را که بنیاد پانزده خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تدارک دیده بود اهدا شد البته هدف از این سرکشی تکریم خانواده به پاس حریم و حرمت خانواده بود.
وی تأکید کرد: خانواده و فرزندآوری مرکز و منشأ هویت و قدرت و شناسنامه یک جامعه محسوب می‌شود و جامعه‌ای که دارای خانواده است پایدار خواهد بود و هیچگاه متزلزل نخواهد شد.
مهدوی مطلق بیان کرد: این خانواده بسیار راضی هستند و کانون بسیار گرمی شکل گرفته است و لطف خدا را در این خانواده مشاهده می‌کنیم.
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: بنیاد پانزده خرداد ستاد اجرایی  از خانواده های دارای فرزند سه قلو و بیشتر و همچنین خانواده های که صاحب  فرزند سوم به بعد می شوند حمایت می‌کند .
وی گفت :  این دوازدهمین خانواده‌ای بود که در قالب پویش ایران جوان با حمایت بنیاد ۱۵ خرداد مورد حمایت  قرار گرفت.
ابوذر صناعی نیا افزود: امروز چهار بسته لبخند مادری به ارزش هر بسته ۷۰ میلیون ریال و ۴۰ میلیون ریال کارت هدیه تقدیم این خانواده شد و همچنین تأمین پوشک این نوزادان به مدت ۶ ماه انجام گرفت و در مجموع ۴۴۰ میلیون ریال ارزش بسته تقدیم شده به این خانواده بوده است.

کد خبر 6915

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =