جایزه ملی احسان در دستان کنشگران فعال استان مرکزی  

همزمان با روز احسان و نیکوکاری آیین تجلیل از 25فعال جهادی در عرصه‌های مختلف با حضور مدیر کل و معاونین ستاد اجرایی فرمان امام استان مرکزی برگزار شد.

تهامی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان مرکزی پیرامون پویش جایزه ملی احسان  گفت: این برنامه باهدف تجلیل از افراد و گروه‌های خدمت رسان استان مرکزی که درعرصه‌های مختلف پزشکی ، دانش‌آموزی ، محرومیت‌زدایی و … فعالیت‌های شاخص و مهمی را انجام داده اند برگزار شد. 

وی با بیان اینکه ترویج احسان و نیکوکاری مردم را به هم نزدیک می‌کند، گفت: هنگامی که انسان کار نیکویی برای همنوعش انجام می‌دهد در وجود خود احساس شور و شعف خاصی می‌کند، زیرا احسان و انفاق تقویت کننده روحیه از خود گذشتگی و مقدمه فضیلتِ ایثار در انسان است 

در این جلسه حجت الاسلام غریبی معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام استان مرکزی  ضمن ارائه گزارش عملکرد و تشریح برنامه‌های پیش رو به بیان توصیه هایی در اعتلای مسیر خدمت رسانی پرداخت.

غریبی افزود: خدمت‌کردن خود، عبادت اجتماعی و معیار مسلمانی است و بی تردید رفع مشکلات بندگان نیز برکات فردی و اجتماعی زیادی دارد.  

در این مراسم تعدادی از مسئولین گروه‌های جهادی و خدمت رسان به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند و در آخر از مسئولین گروه های جهادی تقدیر شد.

انتهای پیام/

کد خبر 7536

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =