برگزاری مرحله چهارم رزمایش همدلی و احسان در استان گلستان

بزودی رزمایش مرحله چهارم همدلی و احسان توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان گلستان آغاز می گردد.

سلمان زاده، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان گلستان گفت: برابر تصمیمات بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بزودی رزمایش مرحله چهارم همدلی و احسان در استان گلستان آغاز می شود. 
سلمان زاده گفت: در این مرحله رزمایش 22000 بسته سبد معیشتی توسط 100 گروه جهادی، خیریه ها و هیئت ها و سمن ها در سراسر استان شناسایی و توزیع می گردد. 
سلمان زاده در حاشیه نشست با سرگروههای توزیع کننده در رزمایش به مناسبت هفته بسیج گفت: تفکر و اندیشه بسیجی و جهادی تنها راه گره گشایی و رفع معضلات کشور است و از این ثروت بزرگ و ذخیره الهی باید در جهت خدمت به مردم استفاده نمود.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان گلستان در پایان اشاده کرد از زمان شروع بیماری منحوس کرونا علاوه بر تولید و توزیع ماسک، مواد ضد عفونی به تعداد 350000 بسته، کیف و نوشت افزار  12000 بسته ، توزیع 17000 بسته کالا و 65000 بسته پروتئینی از جمله گوشت، مرغ و ماهی و نیز اطعام دهی صد هزار پرس غذای گرم به نیازمندان در طرح غدیر و محرم از سوی  ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در حواشی شهرها و روستاهای سراسر استان توزیع شد و این خدمات دهی تا ریشه کنی انشالله این بیماری ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1030

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =