حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در مرحله چهارم رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان امام در آذربایجان شرقی

اهم بیانات معظم له در حضور مسئولین استانی و نمایندگان گروه های جهادی همکار ستاد:

ضمن تقدیر و تشکر از تمام عوامل ستاد اجرایی فرمودند: ستاد اجرایی ازجمله ارگان هایی است که نه فقط در ایام کرونایی بلکه در تمام ایام و فصول و بزنگاه ها اعم از سیل،زلزله و ... در کنار و یاور مردم هستند.
در ادامه فرمودند از جناب آقای دکتر مخبر یک دنیا تشکر و قدردانی میکنم که ایشان از مسئولین مخلص،متدین پرکار و پا در رکاب و مطیع امر مقام معظم رهبری هستند و الحق و انصاف  روش و تبلور حرکات جهادی ایشان در استان ما به دست جناب آقای  ربانی متبلور است که حقا زحمات زیادی متحمل هستند.


ایشان با گرامیداشت سالروز قیام ملی ۸ دی تبریز و ۹ دی ایران و آغاز هفته بصیرت فرمودند بی بصیرتی کمک به دشمن در هر لباسی اعم از لباس روحانیت، لباس نظامی، لباس کارگری و غیره است.

در آخر ضمن تشکر دوباره از عوامل و دستندرکاران ستاد که در تهیه بسته های معیشتی از اقلام مرغوب انتخاب شده است را مصداق عمل به آیه شریفه ی:
لَنْ تَنالُوا الْبِرَّ حَتَّی تُنْفِقُوا مِمَّا تُحِبُّونَ دانستند و گفتند خوشا به حال پیشقدم در تمام صحنه ها که عوامل ستاد اینگونه هستند.

کد خبر 1173

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =