آغاز توزیع ۶۰ هزار بسته معیشتی و پروتئینی در مناطق محروم مشهد توسط ستاد اجرایی فرمان امام

مرحله جدید رزمایش "همدلی و احسان" در استان خراسان‌رضوی به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام و با مشارکت سپاه پاسداران در جوار ملکوتی مرقد مطهر رضوی آغاز شد.

آیت الله علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در این مراسم با اشاره به خدمات گسترده ستاد اجرایی فرمان امام در سال های اخیر به ویژه در حوزه مقابله با کرونا و حمایت از خانوارهای آسیب‌دیده از کرونا، از این خدمات و تلاش ها قدردانی کرد.

سعید سلیمانی مدیرعامل بنیاد احسان در این مراسم گفت: عیدانه احسان در مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسان در شهر مشهد ۶۰ هزار بسته معیشتی و پروتئینی است که از امروز در مناطق کم‌برخوردار توزیع خواهد شد.


وی در خصوص اهمیت مسائل اجتماعی این استان گفت: با دستور دکتر مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام پیگیری مسائل اجتماعی و محرومیت‌زدایی در بنیاد احسان با جدیت در سال ۹۹ پیگیری شده و در سال آتی نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

سلیمانی با اشاره به تلاش‌های ستاد اجرایی فرمان امام در زمینه بحران‌های اجتماعی افزود: بنیاد احسان بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان در جهت خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی در سال ۹۹ اعتبار اختصاص داده و همین مقدار هم در سال آینده هزینه خواهد شد، به علاوه بیش از ۱۵۰ هزار بسته معیشتی در مناطق محروم شهر مشهد و بیش از ۵۰۰ جهیزیه در استان خراسان رضوی توزیع گردیده است.

مدیرعامل بنیاد احسان اضافه کرد: در شرایط کنونی کشور و بحران‌های اقتصادی آنچه به شدت مورد نیاز است جریان‌های مردمی کمک مومنان و مواسات است که با تدبیر مقام معظم رهبری و به میدان آمدن گروه‌های مردمی و جهادی شکل گرفته است.

انتهای خبر/

کد خبر 1378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =