ستاد اجرایی فرمان امام در عرصه خدمت‌رسانی شاهکار نظام است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: ستاد اجرایی فرمان امام در عرصه خدمت‌رسانی به آحاد نیازمند جامعه یکی از شاهکارهای نظام اسلامی است.

آیت‌الله سید حسن عاملی در آئین افتتاح طرح "احسان رمضان" در مصلای اردبیل اظهار کرد: در ۴۰ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نهادهایی که زاییده انقلاب اسلامی هستند به شایستگی توانسته‌اند نقش تأثیرگذار خود را در عرصه دفاع از مردم و نظام اسلامی به شایستگی نشان دهند که نمونه‌هایی از این نهادها سپاه معظم و ستاد اجرایی فرمان امام است که در عرصه‌های فرهنگی، علمی، اقتصادی و حتی عمرانی ورود پیدا کردند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ستاد اجرایی فرمان امام به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان طرح‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای را در استان اردبیل جزو هدف‌گذاری‌های خود قرار داده که امیدواریم با به نتیجه رسیدن آنها مردم استان از ثمرات آن استفاده کنند.

امام جمعه اردبیل گفت: همان طور که سپاه و سرداران رشید این نیروی مردمی خار چشم دشمنان هستند، نهاد انقلابی ستاد اجرایی فرمان امام نیز به خار چشم دشمنان تبدیل شده است.

عاملی به کارهای با عظمت ستاد اجرایی در عرصه علمی به ویژه تهیه واکسن و سرمایه‌گذاری در طرح‌های صنعتی و کشاورزی اشاره کرد و افزود: ایجاد اشتغال در شرایط کنونی بهترین گام در خودکفایی کشور است و این مجموعه الگویی ملی و جهانی را در عرصه حمایت از تولید و اشتغال فراهم کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: خدمات ستاد اجرایی فرمان امام به حدی گسترده و وسیع است که زبان از گفتن آنها قاصر بوده به طوری که از ساخت مدرسه، بیمارستان، پل و عرصه‌های سرمایه‌گذاری کشاورزی، صنعتی و توسعه مراکز دانش‌بنیان و همچنین کمک به سیل‌زدگان، زلزله‌زدگان، ساخت خانه برای محرومان و… ورودی با برکت داشته است.

عاملی اضافه کرد: این کارهای زیربنایی در ستاد اجرایی امام به این دلیل انجام شده که این مجموعه با تکیه بر اصل خلوص نیت و تقوای اساسی شکل گرفته و امروز به صورت خودجوش جوانان و نوجوانان در این عرصه ورودی عالمانه دارند.

وی بیان کرد: چنین مجموعه‌های مقدسی شاهکار نظام در عرصه پشتیبانی و حمایت مردمی است و قطعاً عموم هموطنان نیز به شایستگی چنین مجموعه‌هایی اعتقادی راسخ دارند.
 

کد خبر 1453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =