طرح احسان رمضان در استان گلستان

اجرا طرح احسان رمضان در استان گلستان

اجرا طرح احسان رمضان در استان گلستان

سلمان زاده مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره استان گلستان گفت: در آستانه فرا رسیدن عید فطر تعداد ۱۱ هزار بسته ارزاق توسط بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره تهیه و طی مراسمی که در مصلی بزرگ گرگان برگزار شد توزیع بسته ها در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان در میان نیازمندان استان با همکاری گروههای جهادی،  خیریه ها، هیئت ها و سمن ها آغاز شد و تا تعطیلات عید فطر کار توزیع آن کامل انجام می پذیرد.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره استان گفت: ارزش هر بسته در این رزمابش۲۲۰
هزار تومان و در مجموع قریب به دو میلیارد و پانصد تومان و شامل برنج، روغن، رب، ماکرونی، حبوبات و ... است. 
سلمان زاده گفت: این رزمایش، برابر تاکیدات مقام معظم رهبری در  پنجمین مرحله همدلی و احسان و طرح "احسان رمضان" نامگذاری شد. 
وی گفت: آنچه در این رزمایش برنامه ریزی شد بکارگیری ۷۰ گروه شناسنامه دار در سراسر استان در این طرح و دیگر، اختصاص ۳۲۰۰ بسته به مددجویان کمیته امداد امام خمینی ره و مابقی به آسیب دیدگان بیماری کرونا است. 
ایشان گفت: تاکنون در این بخش در استان گلستان  ۱۶۰ هزار بسته ارزاق مورد نیاز خانواده ها از سوی بنیاد احسان ستاد اجرتیی فرمان حضرت امام ره توزیع و با اعتباری بر ۴۰ میلیارد  تومان هزینه شده است.
سلمان زاده در پایان گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره در استان گلستان پروژه های زیادی را در زمینه های اشتغال اجتماع محور، مشاغل خرد و خانگی - عمرانی ساخت مدرسه، مراکز بهداشتی، خانه عالم و ... - اجتماعی توزیع جهیزیه، یسته ها و ...-  جهش تولید در کشت دیم و نیز اقدان ملی مسکن جوانان و ... در حال انجام دارد که به مناسبت های مختلف به اطلاع هم استانی های خواهیم رساند

کد خبر 1508

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =