توزیع بیش از ۸ هزار کتاب کمک آموزشی در مناطق محروم چهار استان کشور توسط ستاد اجرایی فرمان امام

به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در گام اول پویش مواسات آموزشی، ۸ هزار جلد کتاب کمک آموزشی در بین دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار توزیع شد.

مسئول قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان با اعلام این خبر گفت: پویش "مواسات آموزشی" با هدف ایجاد شرایط برابر تحصیل و حمایت از دانش‌آموزان نیازمند راه‌اندازی شده و تاکنون بیش از ۸ هزار جلد کتاب کمک آموزشی با مشارکت‌های مردمی و حمایت‌های ستاد اجرایی فرمان امام تهیه و در مناطق کم برخوردار کشور توزیع شده است.

حمید سلیمی افزود: دانش‌آموزان هدف در گام اول این پویش مربوط به استان‌های آذربایجان‌غربی، سیستان و بلوچستان، چهارمحال‌وبختیاری و خوزستان هستند و در گام‌های بعدی استان‌های با اولویت محرومیت بالا تحت پوشش قرار خواهند گرفت.
وی با اشاره به نیاز پایه‌های تحصیلی مختلف به کتب کمک آموزشی افزود: با توجه به کمبودهای مختلف آموزشی در مناطق کم‌برخوردار کتب کمک آموزشی می‌تواند در تقویت روند آموزش موثر باشد و کتاب‌های اهدا شده در این پویش از پایه تحصیلی دوم ابتدایی تا پایه دوازدهم را شامل می‌شود.

مسئول قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان خاطرنشان کرد: این کتاب‌ها با کمک گروههای جهادی آموزشی که متشکل از فرهنگیان، معلمان و دانشجو-معلمان همکار بنیاد هستند توزیع شده است.

گفتنی است بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام با هدف نهادینه‌سازی عدالت آموزشی در سطح کشور و تلاش برای گسترش امکانات آموزشی در مناطق کم‌برخوردار و یاری دانش‌آموزان و معلمان این مناطق، قرارگاه جهادی عدالت آموزشی را سال گذشته شکل داده و در سال جدید تحصیلی با تمرکز بر پنج استان محروم آموزشی برای ارتقای شاخص‌های آموزش برنامه‌ریزی نموده است.

کد خبر 1520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =