حمایت ستاد اجرایی فرمان امام از طرح‌های نوآورانه رسانه‌ای حوزه جمعیت و خانواده

همزمان با روز ملی جمعیت، آیین رونمایی از دوره‌های توانمندسازی و منتورینگ رویداد نوآوری ملی مثبت ۲ برگزار شد.

در این رویداد که به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام، وزارت علوم و تحقیقات و سازمان بسیج دانشجویی برگزار میشود مدیر روابط عمومی بنیاد احسان گفت: ستاد اجرایی در راستای حمایت از ایده‌های خلاقانه و نوآورانه از ایده‌های ارسال شده به دبیرخانه رویداد مثبت ۲ حمایت خواهد کرد.

حسینی با تأکید بر اهمیت رسانه و اثرگذاری آن بر جریان‌سازی گفتمان خانواده و جمعیت افزود: بنیاد احسان رسالتی اجتماعی دارد و حمایت‌های خود از رویداد مثبت۲ را در دو زمینه حمایت‌های توانمندسازی، آموزش و منتورینگ و همچنین اعتبارات اجرایی‌سازی ایده‌های رسانه‌ای محقق کرده است. به علاوه بنیاد برای حضور آثار رسانه‌ای در جشنواره‌های معتبر یاری خواهد نمود.

وی با اشاره به آغاز حرکت‌های نوآورانه در بنیاد احسان توضیح داد: در سال ۹۹ سکوی نوآوری اجتماعی احسانی‌نو آغاز به کار کرده است و در این طرح رویدادهای مختلف نوآوری در زمینه مسائل اجتماعی برنامه‌ریزی شده و در حال اجراست که رویداد مثبت ۲ از جمله این موارد است.

وی در خصوص حمایت‌های این بنیاد از زوج‌های کم‌برخوردار نیز گفت: یکی از اولویت‌های بنیاد احسان مسئله جمعیت، ازدواج و تشکیل خانواده است. از جمله حمایت‌های بنیاد احسان اهدای ۱۷ هزار جهیزیه به زوج‌های نیازمند مناطق محروم و انجام فرایند درمان سالانه ۲ هزار زوج نابارور است.

غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی وزارت علوم و تحقیقات نیز در این برنامه با تشکر از اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد احسان در زمینه جمعیت و خانواده گفت: چنین رویدادهایی با ایجاد جریان در بدنه دانشجویی و نخبگانی مسئله جمعیت را به دغدغه عمومی تبدیل خواهد کرد.
در پایان این مراسم از دو پوستر دوره‌های مثبت کنشگر و مثبت خانواده و بسته نرم‌افزاری این دوره‌ها رونمایی شد.
 

کد خبر 1533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =