فعال‌سازی ۱۴۰۰ گروه فعال حوزه بانوان در مناطق محروم کشور توسط ستاد اجرایی فرمان امام

بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام برای رفع مشکلات و مسائل اجتماعی بانوان در مناطق محروم تاکنون با بیش از ۱۴۰۰ گروه مردمی و جهادی ارتباط مستمر داشته و از آنها حمایت کرده است.

مدیرعامل بنیاد احسان با بیان این مطلب گفت: در بنیاد احسان با تمرکز بر حوزه بانوان حمایت‌های خود را در زمینه‌های اجتماعی از بانوان آسیب‌دیده، سرپرست خانوار و محروم افزایش داده و در سال جاری با راه‌اندازی "قرارگاه اجتماعی بانوان" این حمایت‌ها توسط بانوان فعال اجتماعی و گروه‌های متشکل از آنها اجرایی شده است.

سعید سلیمانی افزود: هم‌اکنون قرارگاه اجتماعی بانوان بنیاد احسان با بیش از ۱۴۰۰ فعال اجتماعی و گروه مردمی این حوزه در ۳۱ استان کشور، ارتباط مستمر دارد و بانک اطلاعاتی قابل توجهی از این گروه‌ها تدوین شده که در رزمایش‌های حمایتی بنیاد با این گروه‌ها همکاری مستقیم داریم.

وی خاطرنشان کرد: این گروهها برای شناسایی افراد نیازمند و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین بانوان آسیب‌دیده در رزمایش‌های ستاد اجرایی فرمان امام همکار بنیاد احسان هستند.

وی در توضیح مراحل اجرایی فرایند شناسایی  شبکه‌سازی گروه‌های بانوان گفت: در حال حاضر مراحل شناسایی فعالین، ایجاد ارتباط مستمر، مسئله‌یابی و ظرفیت‌سنجی استان‌محور انجام گرفته است و در آستانه اقدامات اجرایی برای رفع مسائل هستیم. این فرایند در سال جاری توسعه پیدا خواهد کرد و گروه‌های بیشتری شناسایی و حمایت خواهند شد.

کد خبر 1645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =